Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2197095
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.09.2010 21:46 - Неудобен въпрос за безброя трудолюбиви чиновници, които всеки ден се потят, та животът ни да е все по-добър и приветлив!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
0



Неудобен въпрос за безброя трудолюбиви чиновници, които всеки ден се потят, та животът ни да е все по-добър и приветлив! imageОня ден написах коментар под заглавие Ще бягам на Запад - та поне да умра в нормална държава, в която живеят свободни хора, а не слуги, скотове и роби, както е у нас, в който уводната част съдържаше следното:

Вече втори ден съм без интернет; имало прекъсване на "магистрален кабел" и вероятно повредата ще я отстраняват, според добрите нашенски обичаи, дълго, ще трябва да се чака много време; както и да е, но ето че тази сутрин трябваше непременно да вляза в интернет, за да проверя има ли нови обяви за свободни учителски места, понеже, както вече писах, в тия дни обикаляме училищата в Пловдив и селата около него в едни отчаяни опити да й намерим работа (тя, горката, е начална учителка, а тъкмо за тях, поради намаляване на децата, е най-трудно човек да си намери работа.)

И ето ме в едно кафене с лаптопа, за да проверя обявите, проверих ги, вече са все по-малко (наближава 15 септември), и за няколко минути рекох да напиша нещичко и в блога.

Моля да не бъда разбран погрешно, не цитирам себе си щото съм изкукуригал; не, има нещо друго, един факт, който аз лично не мога да си го обясня, не мога да го проумея, та ето затова искам да попитам и други хора какво мислят. Ето за какво става дума.

На другия ден след като писах за това, че проверявам всеки ден обявите за свободни учителски места, сайтът на РИО-тата - РИО значи "регионален инспекторат на образованието" - където е и сайта на РИО-Пловдив... изчезна! Да, просто изчезна, изпари се, няма го, страницата му не можеш да я отвориш по никой начин. От което следва, че моя милост вече няма как да проверява обявите, които ме интересуваха. И покрай мен не могат да проверяват обявите за свободни учителски места всички безработни учители и учителки в България.

Та се питам: случайно ли изчезна тоя сайт ден след моя коментар? А че изчезна можете да проверите сами: тук, на този адрес трябва да е той, ала го няма, нали? Моля, който провери и се удостовери, че го няма, моля да запише, че е констатирал факта в коментар.

Е, аз предполагам, че сайтът ще бъде пуснат все някога, но ми е интересно кога ще бъде пуснат. И също ми е интересно защо трябваше да бъде спиран в най-важните, в решаващите дни, в които отчаяни учителки като моята съпруга имат още една последна крехка надеждица, че могат да си намерят работа? Какво наложи сайтът да бъде спрян точно сега, броени дни преди 15 септември?

imageАз лично ще ида до Инспектората в Пловдив и ще питам защо спряха сайта тъкмо в този решаващ, за някои хора дори съдбовен момент. Щото моето семейство, примерно, не се представяме как ще живеем тази зима ако съпругата ми в близките дни не си намери работа като учителка тази есен.

Та който иска да документираме този факт, моля да го удостовери като пише в коментар какво е установил. Щото ми минава през ума само моето ай-пи да не е лишено от възможността да влиза в същия сайт и да ползва информацията му. Така да се каже да съм наказан за това, че имам голяма уста и много говоря и пиша, в това число и срещу нашето любимо Министерство с безброя трудолюбиви чиновници в него, които всеки ден се потят, та животът ни да е все по-добър и приветлив!  


Тагове:   ден,   въпрос,   чиновници,   неудобен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!