Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2199216
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.09.2010 21:54 - Как така: къде е доказано, че всичко, свързано с духовното, няма никаква почва у нас - и че непременно трябва да загине?!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
0



Как така: къде е доказано, че всичко, свързано с духовното, няма никаква почва у нас - и че непременно трябва да загине?! imageЗдравейте, уважаема госпожо Лайт,

С удоволствие публикувах статията Ви, ето:

Скандалните назначения в българските посолства и консулства са правило, а не изключение

Благодаря Ви че ми я изпратихте, за мен е чест. Позволих си да й сложа друго заглавие (взето от Вашия текст, промених само една дума), за да не се получат проблеми при работата на търсачките и нежелани обърквания на читатели относно авторството.

Госпожо Лайт, позволявам си да използвам случая и да да Ви запитам нещо, въпреки че ми е крайно неудобно. Но вярвам, че ще ме разберете правилно - за разлика от много други хора, към които съм се обръщал с подобни писма.

Списание ИДЕИ, което издавам - и от което излязоха три книжки, четвъртата предстои да излезе до края на септември т.г. - изпадна в крайно тежко състояние и се появи опасността да загине, току-що родило се. Затова искам да Ви помоля: ако познавате все пак по-състоятелни хора с някакъв пиетет към духовното бихте ли ги попитали за евентуално спонсорство на едно философско-психологическо списание за младежта?

Извинете че поставям така въпроса. Просто съм отчаян и съм принуден да търся и да прибягна до всякакви средства за да спася списанието от очертаващата се гибел. Затова моля да ме разберете и като духовен човек да откликнете според силите и възможностите си в тази борба нещо рядко, ценно и потребно, каквото е списание ИДЕИ, все пак да бъде спасено.

Защо пък, къде е доказано, че всичко, свързано с духовното, няма никаква почва в България и непременно трябва да загине?!

Аз си позволявам да не мисля така. Дали не съм прекалено голям наивник?!

Не знам, но знам едно: ако повече хора се ангажират с каузата за спасяване на списание ИДЕИ, шансовете то да бъде спасено нарастват пропорционално на ангажиралите се в тази кауза лица. А ония, които гледат завистливо отстрани и чакат гибелта му рискуват един ден да се покрият с неизмиваем позор.

С поздрав: Ангел Грънчаров  


Тагове:   как,   НАС,   никаква,   непременно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!