Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2197301
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.03.2010 13:15 - "Пазарната диктатура" и терорът над клиентите у нас обхващат нови и нови области
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 752 Коментари: 0 Гласове:
0




imageТекстът по-долу е оплакване-жалба, отправено тази сутрин по интернет до моя доставчик на кабелна телевизия, именно "Евроком-Пловдив", която третира случай на недопустимо отношение към клиентите от служители на тази фирма:

Протестирам срещу подвеждането с лъжлива информация, комбинирано с рекет, което беше упражнено върху мен от ваши служители. Ето какъв е случаят:

През изминалата седмица вечерта ми позвъня на вратата ваш служител и ми съобщи "приятната новина", че понеже съм ваш лоялен клиент, съм бил имал право на "бонус": кабелната ми телевизия да бъде преобразувана в цифрова, и то при съвсем същите условия, без промяна в заплащането, т.е. при същата такса. Крайно удивен, го попитах още веднъж как така, той обаче ми заяви, че всичко е вярно, няма промяна в досегашното заплащане (такса), само дето трябвало да се монтира някакво устройство, което се доставяло безплатно. Съгласих се, момчето ми каза, че щели да ми звъннат за да уговорим час, в който да дойдат хора на фирмата, за да монтират устройството. Наистина ми звъннаха, уговорихме се да дойдат в 14.00 часа на 1.03.2010 г., понеже тогава се освобождавам от работа и мога да присъствам. За никакви промени в договора за предоставяната услуга изобщо не е ставало дума.

imageПо здравословни причини ми се наложи обаче да отида до болница (в работно време), което доведе до това, че закъснях с 20-тина минути, в дома си пристигнах най-късно в 14.25 часа. Синът ме уведоми, че били идвали техници от "Евроком", които били монтирали "нещо", наложило се вместо мен да подпише "някакъв договор", опитали се да инсталират някакъв интернет, но не били успели, и си били заминали. Хванах се за сърцето, понеже изобщо за никакъв интернет не е ставало дума!!!

Работата е там, че от много време вече не ползвам интернет на "Евроком", а само кабелна телевизия. Ползвам интернет от друг доставчик. Като капак на всичко, на бюрото си видях и монтиран някакъв телефон, плюс някаква приставка (модем?) за интернет. Почнах да чета договора, който синът ми е трябвало да подпише, и се хванах за главата: в него ставаше дума за нещо, за което изобщо не сме разговаряли, за някаква "тройна услуга", докато аз съм разговарял единствено за преобразуването на кабелната в цифрова телевизия!

imageВеднага звъннах на тел. 575575, обясних на дежурния за случая, а именно, че съм бил подведен по недопустим начин от техен служител, че са накарали сина ми да подпише договор, за който аз изобщо не съм се споразумявал, и който аз изобщо не съм го уполномощавал да подписва. Заявих, че очаквам в дома ми да дойдат техниците, да си вземат устройствата, а и двата екземпляра на договора с абсолютно неверно съдържание да бъдат унищожени пред очите ми. Дежурният на телефона прие информацията, каза ми, че ще уведоми за станалото "когото трябва", и че щели да ми се обадят да ми кажат какво ще се прави в тази ситуация. Разбира се, до края на работното време никой не ми се обади. Тази сутрин, на следващата сутрин аз пиша тази моя писмена жалба-оплакване, и категорично настоявам за следното:

1.) Договорът, съдържащ клаузи, за които изобщо не съм информиран, т.е. опиращ се на подвеждаща информация, и на всичкото отгоре подписан не то мен, а от трето лице, което съвсем не съм уполномощавал да подписва никакви договори от мое име, да бъде обявен за недействителен, за нищожен, и двата екземпляра на договора да бъдат унищожени незабавно в мое присъствие;

2.) Да бъде наказан вашият "мобилен служител", който ме излъга, че става дума само за трансформиране на кабелната в цифрова телевизия без никакви други условия и без промяна в таксата, която съм плащал досега единствено за кабелна телевизия (от интернет с доставчик "Евроком" съм се отказал преди няколко години);

image3.) Фирмата да ми се извини официално за причинените неудобства, за нанесената ми заради недопустимото отношение на нейни служители психична травма (цяла нощ не съм спал от възмущение!) и здравни проблеми (заради вълнението около случая се активира моето заболяване на сърцето - ритъмни нарушения - поради което днес отново съм принуден да търся лекарска помощ.

Настоявам и се надявам, че случаят още днес, 2 март 2010 ще бъде решен по разумния начин, за да не ми се налага да известявам за него Комисията за защита на потребителите, Прокуратурата и в крайна сметка съда за обезсилването на един изцяло невалиден, нищожен по начало договор.

ПОДПИС: Ангел Иванов Грънчаров
Написано: 5.30 часа на 2 март 2010 година, Пловдив

ВИЖ > кн. II на сп. ИДЕИ


Тагове:   нови,   НАС,   области,   обхващат,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!