Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2197038
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.10.2008 15:12 - Моето разбиране относно плачевната ситуация в българската наука
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 770 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageГ-н Николай Слатински, бивш депутат и бивш съветник на президента Гоце Първанов, сега е университетски преподавател и блогър. Попаднах на блога му преди време, зачетох се, намерих интересни факти и мисли. Днес гледам е написал статия за науката, нарича се Наука ли? Та това е много просто! (А всъщност не е никак просто...). В тези връзка рекох да му дам възможност да се запознае какво аз съм писал по същата тема, интересна ми е реакцията му. По тази причина написах следния кратичък коментар с линкове към мои по-раншни статии:

Г-н Слатински, поставяте по оригинален и евристичен начин някои големи проблеми на българската наука, по-скоро на анализа на плачевната ситуация, в която тя се намира от години. И аз съм мислил и писал по тия теми, та ето ви няколко връзки, чрез които, ако Ви е интересно, можете да се запознаете и с моето разбиране. Това ще облекчи и читателите на Вашия блог, който са се зантригували от поставения от Вас проблем. Ето и самите линкове:
Първоизворът на абсурдите в българската наука

Защо не станах "учен" и как не защитих дисертацията си

ФИЛОСОФСКИ НЕНАУЧЕН МАНИФЕСТ

Що е “духовна безпътица” и има ли изход от нея?

Надявам се, че не възразявате, че вместо наново да представям разбирането си, Ви посочих места в интернет, където съм писал по същите проблеми преди време. Някои наричат това "спам", други като мен си мислят, че е нормална практика в интернет.

Желая Ви здраве и успехи!

Вижте и чуйте и най-новото в моя видеоблог HUMANUS. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!


Тагове:   моето,   наука,   Относно,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!