Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2196142
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.11.2010 22:53 - Страницата на Демократи за силна България във Фейсбук
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 776 Коментари: 0 Гласове:
1



Страницата на Демократи за силна България във Фейсбук imageДемократи за силна България

Един приятел ми изпрати новата страница на ДСБ във Фейсбук. Както разбрах, имало съществена разлика между група и страница, като последната имала редица предимства. Информираха ме за нея във връзка с лекцията на Костов в УНСС, за която стана дума вчера. А иначе ДСБ си има свой сайт, където човек също може да научава информация за позициите на тази партия. Ето какво пише на страницата на дясната партия във Фейсбук:

Целта на тази страница не е организационна и тя не е структура на партията. В нея е добре дошъл всеки, който симпатизира на ДСБ или просто проявява интерес към политиката в България.

Та няма нищо лошо човек да натисне бутона ХАРЕСВА МИ на тази страница, та да бъде информиран по-пълно. Аз лично сторих това преди две минути.

Тук искам да кажа нещо в тази връзка. Наскоро един приятел ми каза следните думи:

- Абе остави го тоя Костов и ще видиш, че ще имаш голяма полза от това. Пак си имай политически симпатии, ала не ги афиширай в блога си бе, наивнико! Като ги афишираш, по тази причина, примерно, нито една медия не ще да те покани да участваш в политическо студио и пр. Ако обаче се престориш на неутрален, веднага ще почнат да те канят. Да не говорим за това каква еуфория ще настъпи ако публично прокълнеш Костов. Тогава ще се изтрепят да те канят. Уж се смяташ за умник, а правиш такава глупост: да афишираш политическата си позиция. Майната му на Костов, себе си гледай, своя интерес недей да тъпчеш заради него.

Това ми каза тоя човек. Аз му отвърнах само, че работата не е в Костов и пр., а става дума за истината. Аз съм философ и на мен най-много ми е скъпа истината. Какво да правя като най-близо до истината в нашата политика е тъкмо Костов? И ето, заради истината си струва човек да жертва някакви временни и суетни лични ползи.

Защото истината е безценна и ползата от нея не може да се сравнява с никоя друга.


Тагове:   българия,   фейсбук,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!