Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2194902
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.11.2010 19:49 - По-вредна напаст от комунистите милата България не знае в цялата си многовековна история!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 376 Коментари: 0 Гласове:
0



По-вредна напаст от комунистите милата България не знае в цялата си многовековна история! imageНякакъв шегаджия ми е изпратил покана да се присъединя към Фейсбук-групата Иво Атанасов президент. Явно това ще е новият "непартиен" или "надпартиен" кандидат за президент на новия комунистически мутант на Гоце Първанов, наречен "АБВ". Сиреч, комсомолеца Иво Атанасов по сметките на наглеца от Сирищник требе да играе ролята на наш Медведев, а пък на себе си Гоце, разбира се, отрежда ролята на наш доморасъл Путин. Смешна работа, ала е образец на комунистическа наглост.

Та във връзка с поканата, която някой ми е изпратил, моя милост рече да се присъедини все пак към спомената Фейсбук-група, и то ето на следното основание, което прилежно написах там, на стената на групата, та да се знае от всички и да е документирано защо все пак предприех тази стъпка, която изглежда твърде алогична и парадоксална за мен предвид моите убеждения; та ето какво написах там:

Присъединих се към тази група не защото подкрепям кандидатурата на комсомолеца Иво Атанасов за президент, а защото съм изследовател на лявата политическа психопатология. Държа да се знае това уточнение...

Държа и тук, в блога си, да подчертая изрично защо влязох в тази група, защото там таваришчите може и да изтрият съобщението ми или то да отиде някъде назад и да не се забелязва, пък аз не ща на съвестта ми да се лепне такова мръсно петно: да подкрепям кандидат на комунистическия мутант АБВ на Гоце Първанов!

Та във връзка с кандидатурата за президент на баш неокомунистите на Гоце възниква неотложният въпрос: а кой ще бъде техен кандидат за вицепрезидент? Предлагам такъв да бъде другарката Велислава Дърева, тя е твърда комунистка и заслужава тая чест; те двамата с Иво Атанасов наистина ще бъдат сюблимна двойка. Хайде наздраве да ни са!

Аз се шегувам, шегувам се, но нищо чудно да ни натресат тоя път и тия за президент и вицепрезидент, та резилът да бъде пълен, както едно време това стана със самия Гоце - някой тогава да е вервал, че он ке ни биде госудорственний голова?! Ама на, стана: у нас каквото ДС пожелае, то непременно става!

Майната им! Аман от комунистически наглеци и мерзавци! Проклети да са! По-вредна напаст от комунистите милата България не знае в цялата си многовековна история!



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!