Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192713
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.10.2010 10:22 - Много ми е жално, че Филибето стана център на чалга-баровете и че вече няма свестна Опера нито пък пък Филхармония
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
0



Много ми е жално, че Филибето стана център на чалга-баровете и че вече няма свестна Опера нито пък пък Филхармония imageАвтор: Христо Данчев, Финландия

„Химнът на Пловдив“ от набедения “композитор“ Г. Славчев е една кражба на мотиви и мелодии от старите издания на Сан Ремо и от социалистическите песнички на „Златния Орфей“ и най-отгоре, разбира се, на „великия братски CCCP“! Това е позор за „културтрегерите“ на любимото ми Филибе.

А колкото до бащата – А.С. – с него бяхме съученици в музикалната гимназия и още тогава ни гонеше за членския внос за ДКМС! Каква гадост! После стана и професор и това клавирно дуо Славчеви – кой ги познава в Европа?! И какъв глупав конкурс 7/8 – мислех и аз да участвам, хубаво че Оня отгоре ме спря!

Много ми е жално, че Филибето стана център на чалга-баровете, но няма вече свестна Опера нито Филхармония. И кой го това направи – управниците-български и пловдивски и някакъв мултак – културен министър! И отгоре някави си подмазвачи и безкрупулни комунистчета.

Помня доброто старо и кутурно време когато Пловдив беше наистина културната столица на страната – композитори, музиканти, художници, артисти. Къде са сега?

Народът опростява и България загива понеже едни от виновниците са новото поколение от набедени композитори. Някой да ме оспори?

Поздрави от снежната Финландия!

Христо Данчев, доктор на музикални науки, композитор, джазман, Филибелия

Густо майна, Филибето!

(ЗАБЕЛЕЖКА: Ето моята кратка бележка до г-н Данчев:

Драги г-н Данчев, позволих си да публикувам Вашия коментар в отделен постинг, понеже прецених че е важен; ето го под заглавието Много ми е жално, че Филибето стана център на чалга-баровете и че вече няма свестна Опера нито пък пък Филхармония.

Бъдете жив и здрав и приемете сърдечен поздрав от дъждовен Пловдив на снежна Финландия!)  


Тагове:   Много,   филхармония,   опера,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!