Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2195178
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.10.2010 11:16 - Другарите от ДС ни подготвят нов зловещ сценарий: Гоце Първанов - премиер, а Алексей Петров-Трактора - президент!!!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 820 Коментари: 0 Гласове:
0



Другарите от ДС ни подготвят нов зловещ сценарий: Гоце Първанов - премиер, а Алексей Петров-Трактора - президент!!! imageimageПо повод на моята публикация Другарят Гоце Първанов си създава нова разбойническа чета, наречена "социално-общонародно-гражданско движение" в Свежо.нет се е провела кратка обмяна на мнения, която ми прозвуча особено зловещо на фона на политическата безпътица, която преживяваме; и тъй като ми се виждат особено ценни предупрежденията на тия наши сънародници, затова ги извеждам на преден план и ги публикувам отделно; ето, прочетете какво казват тия хора:

vladoan: Преди седмица пътувах до Ямбол по тъжен повод. Това, което искам да споделя с вас е, че останах втрещена с какъв патос, с какво умиление говорят за комунистите/социалисти. С какво нетърпение очакват другарят Първанов-Гоце да основе новата партия и са убедени, че само той може да се погрижи за тях, че само той може да промени нещата в България, представяте ли си? Когато казах, че той много добре се грижи, но не за тях, а за себе си, се нахвърлиха върху мен заради богохулството ми.

Михайло: НЕКА! Бих се радвал и да стане премиер, а Алексей Петров да е президент! Това ще е най-заслужената орис на българина!

vladoan: Опазил Бог!

Михайло: Бог не пази ако човек сам не се опази. Само гледай как ˝Агнеците˝ ще управляват, а агнетата (както винаги) ще замълчат... завинаги.

vladoan: Баси мама, какво вещаеш? Аз съм може би прекалено голям оптимист понякога?!

Михайло: Не вещая, зная...

vladoan: Колко е хубаво човек нищо да не знае и да си живее от ден за ден без да се замисля за бъдещето...

vladoan: Да бях на годините на твоя Влади и на моя Влади да знаеш само как щях да си приготвя куфара.

Михайло: Не може ли друг (другарите) да си стегне (стегнат) куфарите, защо и аз?  


Тагове:   нов,   Гоце,   сценарий,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!