Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2173760
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
10.09.2010 19:58 - Войната на нерви с Мобилтел продължава
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 490 Коментари: 0 Гласове:
0



Войната на нерви с Мобилтел продължава imageЗа възникналия конфликт между мен като клиент и Мобилтел можете да научите от публикацията Модерни нрави: служител на Мобилтел се гаври с бивш свой учител за това, че му е писал някога двойки по философия!. Днес получих лаконичен отговор от служба "Оплаквания" на Мобилтел със следното съдържание:

-------- Оригинално писмо --------
От: "M-Tel - Complaint Management"
Относно: RE: [#2] Dogovorni usloviya
До: Ангел Иванов Грънчаров
Изпратено на: Вторник, 2010, Септември 7 13:49:44 EEST

Здравейте, за прекратяване (смяна на срока надългосрочен договор или тарифен план е необходима молба с подпис от титуляра подоговор (за ю.л. мокър печат на фирмата), която може да бъде подадена в магазин на M-tel или сканирано копие на oplakvne@mobiltel.bg

Екипът на Мтел

Няма как, наложи се след жалбата да пиша "молба", като за да предотвратя възможността (понеже "молбата" трябва да е с днешна дата, не от по-раншна дата, не от датата, когато аз фактически предупредих М-тел за желанието си да прекратя договора) спорът ни да бъде разрешен в тяхна полза на формалното основание това, че не съм спазил едномесечен срок за предупреждение, та наложи се "молбата" ми да е по-обстоятелствена. Ето придружителното писъмце от мен до Мобилтел, което прикрепих към тая "молба":

Здравейте,

Приложено Ви изпращам исканото заявление (думата "молба" за документи от такъв характер е остатък от ерата на социализма, тя некърнява престижа и достойнството на личността, поради което вече не би следвало да се употребява).

С поздрав: Ангел Грънчаров

И сега ще чакаме да видим как ще се развият нещата. Хубавото е, че в училището, в което работя, стана така, че разговарях с една група колеги за отношенията си с Мобилтел; това беше в началото на юли; тогава им заявих, че непременно ще отида в близките дни да разваля договора си, щото съм станал пишман (преди се наложи да пиша нова жалба, понеже Мобилтел най-нагло поиска и аз също да платя за "безплатния интернет на учители", който Министерството вече им беше платило). Та днес говорих по телефона с някои от тия мои колеги, които заявиха, че ще свидетелстват ако трябва и пред съда за тия мои изказвания.

Което е начин да докажа (като прибавим и предишната ми жалба нещата стават съвсем неоспорими), че отдавна съм заявил желанието си да прекратя всякакви отношения с Мобилтел.  


Тагове:   нерви,   Мобилтел,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!