Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2193081
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.09.2010 18:55 - Да отворим един разговор за двама българи от голям аршин, за Н.Генчев и за Н.Хайтов, искате ли?
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 787 Коментари: 2 Гласове:
0



Да отворим един разговор за двама българи от голям аршин, за Н.Генчев и за Н.Хайтов, искате ли? image imageЗдравейте, г-н Грънчаров,

Търсех информация за Николай Генчев и за Николай Хайтов и поради тази причина попаднах на Ваши статии, писани в блога преди месеци. За пореден път се убеждавам, че мислим и гледаме на света по сходен начин. Прочетох статии за религията, за Русия, за владици и попове, за православието и за свободния човешки дух, за властта. Всичко ми е интересно защото споделям това, което сте написали в тези статии, а пък и чрез тях сверявам моите размисли и усещания по тези теми. Благодаря Ви за това!

Информацията, която открих за Николай Генчев и за Николай Хайтов, е много противоречива и разнопосочна.

Пиша това писмо, защото ми е нужно Вашето мнение за тези двама български изтъкнати личности. Ако нямате достаръчно време за да изразите Вашето виждане, моля посочете ми какво да прочета, което е достоверно за тях.

И, накрая, изкам да се абонирам за Вашето списание ИДЕИ, желая да получа и предните 3 броя. Моля Ви, кажете ми как да стане това.

С поздрав: Томи Томев.

Здравейте, г-н Томев,

Радвам се, че моите писания са Ви интересни и полезни. Чудесно е, че имаме близки разбирания по толкова много въпроси, това вероятно се дължи на ценностите, които еднакво споделяме. За мен пък Вашата оценка е важна толкова повече, понеже ми дава знак, че и други хора мислят като мен, споделят същите ценности, а това ми показва, че моите писания и разбирания не са чисти фантасмагории. Аз знам, че не са фантасмагории, щото съм вложил ума, душата и сърцето си в тях, но ми се иска да чуя и преценката на читатели; Вие също така ми показвате, че не съм работил напразно.

Що се касае за отношението ми към Н.Генчев и Н.Хайтов може би ще се изкажа по-подробно под формата на видеоклип, но сега мога да Ви кажа, че много уважавам като учен покойния Н.Генчев. От него на младини четох чудесна книга, мисля, че се казваше "Социално-психологическите типове в българската история", не мога да я намеря в момента в библиотеката си, нищо чудно да съм я дал на някой и той да не ми я върнал.

Издателство "Гутенберг" обаче преди няколко години издаде избрани съчинения на Н. Генчев, аз си купих том 5, наречен "Спомени", където прочетох много интересни неща за преживяното от този човек. Много ми харесва как пише, има чудесен стил. А за Н. Хайтов мнението ми е по-комплицирано най-вече заради политическите му изяви в последните години на живота му; но от друга страна като писател, пък и като личност, съм го харесвал и го харесвам.

imageМоят дядо някога, впрочем, е работил в лесничейство, в което Хайтов е бил директор, та от него съм чувал някои интересни разкази за случки около Хайтов; ако някога ако имам време ще разкажа за тия неща в клипче. Нали знаете видеоблога ми? Там ще сложа клипчетата.

Що се касае до абонамент за списание ИДЕИ има два начина за това: или да се абонирате чрез националния каталог на Доби-прес или пък чрез редакцията, тоест чрез мен. И в двата случая цената за абонамент за цяла година е 20 лева (през изминалата година цената беше 4 книжки по 3 лева, обаче това се оказа икономически неизгодно, по тази причина се принуждаваме да вдигнем цената за една книжка за следващата година, т.е. 4 книжки годишно по 5 лева, общо 20 лева).

Току-що уведомих за това решение и разпространителската фирма, която осъществява каталога и абонамента. Така че за следващата 2011 г. ако желаете да се абонирате трябва да изпратите 20 лв. било на адреса на редакцията, било да сторите същото чрез разпространителската фирма Доби-прес.

А за вече издадените 3 книжки цената е общо 9 лева. Ако ми дадете адрес ще Ви ги изпратя веднага, а пък Вие можете да ми върнете парите или чрез запис, или чрез препоръчано писмо.

С поздрав: Ангел Грънчаров

А ето какво казва Хайтов,послушайте, интересно е, а пък аз ще си кажа мнението скоро:  


Тагове:   отворим,   аршин,


Гласувай:
0



1. анонимен - zSiLMWis
24.05.2011 10:14
IJWTS wow! Why can't I think of tihgns like that?
цитирай
2. анонимен - NAJHIxxIBTXOhy
24.05.2011 14:39
yj3xgR <a href="http://ssnziuqpkcyg.com/">ssnziuqpkcyg</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!