Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2173801
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.08.2010 23:06 - Ние, които не емигрирахме, сме безотговорни: защото сме некадърни да променим нещата, да променим нашия, респективно на децата си, живот
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
0



Ние, които не емигрирахме, сме безотговорни: защото сме некадърни да променим нещата, да променим нашия, респективно на децата си, живот imageСъвсем прясната статия на Светлана Рашкова Емигрантите са безотговорни към собствената си страна в Свежото предизвика отговор или отзив, който представлява добре аргументирана контратеза към изказаната теза; по тази причина ми се вижда, че и на контратезата трябва да окажа същото почитание, което оказах на тезата, а именно, да я публикувам в отделен постинг, което и правя ето сега.

Та мнението е на някаква дама, която се е нарекла vladoan, която пише следното:

Ех, Светлана Рашкова, много си права! Но аз не мисля за емигрантите. Само че напоследък започнах да си задавам въпроса: защо преди години, когато бях по-млада, по-перспективна, не напуснах България? Нямаше да ми пука и за твоето мнение по този въпрос. Писна ми да ме управляват лъжливи овчарчета, не виждам и светлина в тунела. И как да ми е гот че съм останала тук? Затъваме до гуша в проблеми. От два месеца съм безработна и не мога да си намеря работа...

Както е тръгнало, ще ми е трудно да си плащам и сметките. Никога през всичките години на съзнателния си живот не съм била на почивка, а оттук-нататък едва ли ще се случи. Но да оставим почивката. И без нея може.

Само че какво може да ме зарадва оставането ми в България? Аз да работя, да създавам и да получавам пикливи пари за труда си, за да могат нещастници да богатеят и да се гаврят с мен. Да ми демонстрират, че не им пука от трудовото законодателство, да ми пренебрегват правата?

Не мога да си позволя да съдя емигрантите и да им се сърдя, че търсят по-добър живот. Не ги упреквам, че не мислят и за България. Какво е България? Шепа управляващи разбойници, забравили от кой гьол са излезли.

И да се върна към твоето заключение, с което започваш материала си. Ние, останалите тук, сме безотговорни, защото сме некадърни да променим нещата, да променим нашия, респективно на децата си живот.

Това пише тази жена. На тия думи някой си kilikanzer възкликна ето как, което е твърде показателен на занише реалности възклик:

imageА сега де! Ние сме виновни! Явно жегите много силно действат. Лека вечер! Утре ще мисля какво да напиша по въпроса!

След което се ухили, а пък друг се скъса от смях, слагайки безброй ухилени и хилещи се емотикони; но интересното е, че друг човек сложи едно заключение, което сякаш е синтез и на тезата, и на антитезата по въпроса кои са по-безотговорни, емигрантите, или тия сизифовци, дето тук, в Родината, си мъкнем камъка по нанагорнището, и то без особен смисъл; ето какво каза тоя мъдър човек, нарекъл се batkata:

А милионите, преведени от тези ˝безотговорни˝ емигранти на свои близки в България, които са по-големи от вътрешния продукт!?!? Това безотговорност ли е!!!!??????????????????

Така завърши тази обмяна на реплики, а какво ще последва ще видим днес, щото и двете становища, и тезата, и контратезата, са твърде провокативни и дискусионни.  


Тагове:   Нещата,   Нашия,   Некадърни,   Ние,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!