Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2195025
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.02.2010 17:36 - Забележителен текст за поразителното душевно и екзистенциално родство между бандита Алексей Петров и Президента Гоце Първанов
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 720 Коментари: 0 Гласове:
0




imageПловдивският блогър (и бивш депутат от СДС в няколко парламента) Христо Марков е написал хубав текст под заглавието Алексей Петров и Гоце Първанов: Митологизацията на Мутрата и Милиционера, изведени от провинциалната кал, забъркана с комплекси. Заслужава си да прочетете неговото есе, препоръчвам ви го. Аз веднага пожелах да го препубликувам в блога си, за целта попитах автора със следния коментар:

Г-н Марков, и на мен много ми хареса написаното от Вас есе и, с Ваше позволение, веднага бих го публикувал в блога си - за да се прочете и от други хора. Наистина трябва да се прочете от колкото се може повече хора.

Аз на базата на блога си издавам в-к ГРАЖДАНИНЪ (книжно издание) в един повече от скромен тираж, което означава, че ако се съгласите да препубликувам текста Ви в моя блог, той автоматично ще попадне и във в-к ГРАЖДАНИНЪ. Иска ми се да се срещнем в близките дни (аз сега съм в болнични) и да поговорим за някои неща, а също и да Ви подаря няколко предишни броя на в-к ГРАЖДАНИНЪ.

Ще чакам съгласието Ви и да публикувам хубавия текст, който току-що с удоволствие (ако е уместна подобна дума за текст, представящ такива грозни явления) прочетох!

На тия мои думи Хр.Марков ми отвърна така:

Ангеле, г-н Грънчаров - разбира се, че имате съгласието ми да го публикувате където сметнете за подходящо. Иначе съм редовен читател на блога и вестника. Оня ден просто се изкефих на публикацията Ви за Пловдивския университет. Няма проблем да се срещнем когато Ви е удобно - може да пишете на имейла ми.

Това ми отвръща той, ние ще се срещнем и ще поговорим; даже ми се иска да запишем разговора си на видео, за да го сложим в блоговете си; нищо чудно да се появи на тази основа едно по-пълноценно сътрудничество.

А сега искам да ви препоръчам още един текст, който е по същата тема; нарича се Гоце & Co и е публикуван в блога на Ангел Йорданов. Съветвам ви да прочетете и него - за да си освежите представата за това какво всъщност представлява лицето с кличка от ДС "Гоце", което по едно недоразумение и за наш неизмиваем позор все още се кипри на длъжността "Президент на България". За това как Гоце ни е орезилил вчера в Брюксел ще пиша след малко, стига да имам нерви да напиша замисления текст.


Тагове:   между,   Гоце,   текст,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!