Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2190459
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.02.2010 15:11 - "Дискретният чар" на ченгетата: Отворено писмо на агент Иванов, понастоящем "професор" и директор на Института за философски изследвания към
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 1117 Коментари: 0 Гласове:
0



"Дискретният чар" на ченгетата: Отворено писмо на агент Иванов, понастоящем "професор" и директор на Института за философски изследвания към БАН imageУважаеми колеги,

Във връзка с шума вдигнат през последните дни около моето име и всякакви измислици, спекулации, слухове смятам, че съм длъжен да ви дам кратко обяснение като директор на института за така нар. „агентурна дейност”.

Тя се състои в един единствен доклад – впечатления, мнения, анализ на станалото на Световния философски конгрес в Дюселдорф, поискан ми от съответно лице от съответната служба преди 31 години, когато като съвсем млад научен сътрудник – много преди да дойда в института - участвувах за първи път на такъв конгрес. В онова време искането на подобни доклади от участниците в международни форуми беше обичайна практика.

Това е ЕДИНСТВЕНОТО събитие, за което някои хора се опитват да хвърлят камъни сега. Много пъти след това съм бил в чужбина, но повече от мен не е поискано нищо. Или са се насочили към други, които са присъствали на тези събития, или са останали недоволни от написаното от мен.

ТОВА Е ВСИЧКО!

Признателен съм за доверието на колегите, които ми писаха или се обадиха да изразят безрезервна морална подкрепа!

Удовлетворен съм, че в тази неясна за всички ви ситуация неколцина са тези, които се опитат със злоба и ненавист да се възползват от нея. Това означава, че институтът има съпротивителни сили да оцелее и няма да се впусне в безплодни битки, които биха довели до окончателната му ликвидация, както това става в момента с други институти.

imageБлагодаря на всички останали, които очевидно са оценили всичко добро, което заедно направихме за института през последните 15 години, за да заслужи той тези високи оценки от невъвлечените в нашите субективни страсти и отношения и гледащи обективно колеги от Европейската научна фондация и Федерацията на академиите на науките!

Тези блестящи резултати, в които специално се отбелязва равнището на мениджмънт и лидерство - оценка дадена единствено на нашия институт, ми дават вяра и сили, че това, което съм направил в института и за института през тези години не е било напразно!

С това смятам случаят с данданията от последните дни за преключен! (Забележка моя, А.Г.: така е написал думата "уважаваният професор", именно - прЕключен! - което издава по най-явен начин едно чисто милиционерско ниво на познаване на българския правопис.)

Проф. Васил Проданов  



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!