Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174184
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.11.2009 11:46 - Предложение за "дискусионно сътрудничество" между два блога по интересна и важна тема
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 546 Коментари: 0 Гласове:
0




imageВ петък написах и изпратих следното писмо до блогъра Петър Стойков (Longanlon):

Здравей, Петър,

По повод на дискусията за Ванга в твоя блог ми хрумна да запиша нещо като "лекция" на тема за "мистичните неща", за вярата, разума, религията, науката, религията и пр. Сложих клипчетата в своя блог - За Ванга, религията, вярата, разума, духа, философията и тайнството на съществуването - ала след това ми хрумна, че е редно - тъй като повод е твоя публикация - да ти предложа да направим нещо като "Продължение на дискусията за Ванга", което да е съвместна публикация и на двата блога, на моя и на твоя.

Предлагам ти го сега, сам реши какво да направиш, на мен ми се струва, че е оригинална идеята за съвместна публикация на два блога по "обществено-важен проблем", пък и дискусията в този случай може да е много по-гореща, пълноценна и смислена. Както решиш, аз бях длъжен да го предложа...

Лек ден и приятен уикенд!

С поздрав: Ангел Грънчаров

Той ми отвърна така:

Здравей,

Идеята е интересна и през уикенда ще я обмисля :)


Уикендът мина, днес е вторник. Докато той мисли, аз направих още няколко клипа все по същата тема, като сега отново, с тази публикация, му отправям покана за сътрудничество по подетата дискусия; а ето и по-новите клипчета:

Необяснимото, тайнствата, чудесното, човешката потребност от Бога

Хубаво, може и да е както казваш, но все пак да запитам: а кой създаде Бог?



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!