Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192966
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.09.2009 22:11 - Идея за основането на граждански "кабинет в сянка", опозиционен на правителството на Бойко Борисов
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 829 Коментари: 1 Гласове:
0



   

 

imageЕдна моя статия от преди време - На Бойко Борисов следва да бъде даден урок - за да бъде заставен да спазва правилата на демокрацията - е послужила за повод или подтик да бъде създадена група във Фейсбук, наречена ПИСНА МИ! Ето как е представил същината на позицията си основателката на тази група, която вече е намерила подкрепата на 250 мислещи български граждани:

ПИСНА МИ!

Явно не само аз имам тежки мисли в късна доба, но и други мои сънародници се тормозят! А аз съм активен гражданин, г-н Борисов, така че без тарикатлъци, моля! В превод - не съм съгласна да правите подмяна на вота при 61 % изборна активност за 41 НС - 2009!

Вярно, 116 парламентаристи е завидна бройка, но също така е вярно, че 116 е по-малко от 121!

МОЛЯ, СПАЗВАЙТЕ ПРАВИЛАТА НА ДЕМОКРАЦИЯТА!

Размишлявам върху публикацията на един мой сънародник - да, за много неща той е прав!

Размишлявам и с много болка, но и с доверие към СИНЯТА КОАЛИЦИЯ!

Моля, "ПИСНА МИ!" да се чете като послание на група от активно мислещи български граждани, направили отговорно своя личен избор за 41 НС.

Затова тази група "Писна ми!" може да се приеме и като "кабинет в сянка" на кабинета "Борисов" и на подкрепящото го "плаващо" мнозинство в 41 НС.

imageПрисъединих се към групата и написах там следното обръщение към членовете на групата:

Благодаря за поканата от Quo Vadis, току-що открих групата и се присъединих към нея. След като хората от групата са нещо като "кабинет в сянка", значи ли, че всички тия 250 члена на групата са нещо като "министри в сянка"? Впрочем, не е лоша идеята да се създаде такъв граждански "кабинет в сянка", щото ако в Парламента се създаде такъв, то в него ще влязат от БСП и ДПС, което е пълна пародия.

А ний, гражданите, които имаме по-особена, принципна опозиционна позиция спрямо управляващото "малцинство-мнозинство" (правителствено малцинство и парламентарно мнозинство) е добре да си изберем "граждански кабинет в сянка", с министри в сянка и пр., както си му е реда.

Какво ще кажете за тази идея, за която повод ми даде експозето на основателката на групата?

Аз лично смятам, че трябва да се създаде такъв опозиционен граждански "кабинет в сянка", понеже трябва да се направи нещо за да се противостои на еуфоричното впечатление, че уж всички политически активни граждани у нас в този момент не били виждали възможност за истинска опозиция на управляващото мнозинство. А ако едно управление се окаже без опозиция (БСП и ДПС не могат да бъдат никаква опозиция, те нищо чудно да се присламчат към управляващите по таен и конспиративен начин), то такова управление непременно ще се подхлъзне по плоскостта на авторитаризма и диктатурата.


Тагове:   кабинет,   сянка,


Гласувай:
0



1. анонимен - бюджет 2010
31.10.2009 23:48
според този бюджет пак няма средна класа / до края на 2010 ще УМОРИТЕ малките фирми с персонал до 10 души / и ще ви останат за 2011 вече бабите държавата и мутрите / защото пак пдкарах те старата песен на нов глас на маляме данаците пук дерем кожи. ПОМИСЛЕТЕ МНОГО НАДТ ТЕЗИ ДЪМИ ГОСПОДА ОТ ГЕРБ!!!!!!!!!!!!!!!!.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!