Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192506
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.08.2009 19:43 - Бойко Борисов страда от тиранията на българските медии, които зверски гъделичкат най-слабото му място
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 982 Коментари: 2 Гласове:
0



   

 

imageС просто око се вижда, че Б.Борисов обича да дава интервюта, да чете писания за себе си из вестниците и пр. Феноменът "Бойко Борисов" е медийно творение и медиен продукт, аз няма да спра да повтарям това. Така е в нашия модерен свят де, нема лошо, човекът просто е модерен, ала все пак... малко прекалява.

Но сега, когато е премиер, сигурно вижда голем зор да дава непрекъснато интервю след интервю. Той явно е мек и добър човек и никому не отказва. А как да откаже на приятеля си Бареков, който има огромната заслуга бат ви Бойко да е днес това, което е. И това го знае не само Бареков, за да ни се лези така нахално сутрин от екрана, това го знае и самият Бойко Борисов.

Аз съм загрижен за това има ли време Бойко Борисов да си гледа отговорната работа, с която ние, избирателите, го натоварихме. Той все пак е премиер на республиката и работата му, доколкото разбирам, не е да дава интервю след интервю. Иска ми се да направим нещо, щото медийния терор над нашия любим премиер да престане най-после. И той да почне да се гледа работата, заради която сме го турили там, на най-високо място в республиката ни.

Ето една снимчица, която показва докъде може да стигне мек и благодушен човек като Б.Борисов когато нахалник като Бареков го нападне. Вижте внимателно петното у крачоло на премиеро. Що е туй ли? Не се ли сещате? Ами явно на човеко му се ходило по малка нужда. Ала до него се е наврял тоя мазен нахалник Бареков. И Б.Б. е почнал да му дава пространно интервю. Мехуро на премиеро не е издържал и е станала белята. За капак на всичко наглецът Бареков е поискал да се снима с премиеро. Б.Б. и това не е могъл да му откаже. И ето, резило е станал. Страшна работа са тия медии, не мислите ли?

А пък Бареков е същински изверг в туй отношение. Аз като обикновен човек искам да дам на премиера един разумен съвет: да изпрати Н.Бареков някъде по-далеч, примерно посланик у Монголия или Узбекистан. Що да го прати там ли? Ами щото няма по-вреден човек за правителството и премиера от подмазвачо Бареков. На мен ми се чини, че опозицията (БСП и ДПС) плаща на Бареков да вреди на ГЕРБ, аз друго обяснение нямам. А че кански вреди на правителството тоя Бареков се вижда с просто око. Погледнете как се вихри туй "медийно" изчадие примерно тук:



Видяхте, нали? Страшен е тоя Бареков! Айде чао, и лека седмица!

(Забележка: Снимката с опикания крачол на Б.Борисов взех оттук. Не съм я манипулирал изобщо само я увеличих и й турих едно кръгче.)



Гласувай:
0



1. анонимен - XVEKCDedLpxCdIdNMQ
24.05.2011 07:57
I thank you humbly for shanirg your wisdom JJWY
цитирай
2. анонимен - vNzUkhiZWAQgZkFLn
24.05.2011 14:49
kCoXDs <a href="http://hiwhxumenmnb.com/">hiwhxumenmnb</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!