Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2173772
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
17.02.2009 22:34 - "Свободолюбецът" Богомил Шопов разкри своя несравнимо елитен морален лик
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 848 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageБлогърът Богомил Шопов написа Въпрос към блог-общността - отговорете моля (Б.Шопов не знае где се турят запетайки, в това ще се убедите по-надолу, та затова не се сепвайте, че пред това толкова любезно "моля" липсва запетайка). Въпросът му е относно блогкампа (през април), впрочем, ето го:

Гледайки интереса откъм лекции за блогкампа се чудя дали да е един или два дена?

И отдолу е дал списъче с темите за лекции. Понеже бях заявил своя тема за лекция, се зачудих защо моята тема липсва, след като с имейли уговорихме с Шопов и темата, и подробностите около изнасянето й. Е, вярно, имахме счепкване, понеже той изведнъж поиска да "мотивирам" темата, аз възразих (явно искаше малко да се поиздевателства над мен, но не му се удаде), но урегулирахме проблема; той ми обеща да ми обади кога да изпратя резюме. И сега изведнъж темата ми я няма. По тази причина се наложи да реагирам така:

Ангел Грънчаров: Гледам, че моята тема е отпаднала (задраскана), а в същото време Б.Шопов се оплаква, че лекциите били малко. А иначе благодаря за специалното отношение към предложената от мен тема. Наистина е крайно показателен този жест: привърженикът на свободното слово се изживява като цензор :-)

Богомил "Бого" Шопов: Ангеле стига глупости бе чиче. Чети внимателно и стига си си вайкал за цензура. Ако нещо не е както ти искаш веднага скачаш, цензураааа, цензурааа, изядоха ми мамула с маслото. Организаторите си запазваме правото да отказваме лекции, ако счетем, че няма да са интересни за публиката. Нима очакваш навсякъде където искаш да се изложиш да те пускат? Това твойто е комунизъм, брате, а не свобода. Айде помисли си философе, и стига циври. Щом сам реши, че лекцията ти е отпаднала, значи сам направи избора си

Даже и не съм очаквал такова гневно изригване, което по обем (брой на думите и брой на изпуснатите запетайки комай е по-дълго от целия пост!), явно човекът много емоции е натрупал спрямо мен, за да изригне така. Влизайки в положението му, не ми оставаше нищо друго, освен да напиша следните думи:

imageАнгел Грънчаров (Posted февруари 16, 2009 at 4:34 pm Permalink Коментара ви чака одобрението на администратор): Шопов, гледам, че много възпитано и културно си отвърнал на репликата ми. Не съм очаквал чак толкова да си изпуснеш нервите и да ми отвърнеш по такъв хашлашки начин. Изложи се, човече, много се изложи! Всичките ти претенции относно “свободолюбие”, “толерантност” и пр. отидоха по дяволите; всичко явно при теб е само поза и фалш. Неуважението към една личност е пробен камък за това колко струва оня, който си позволява чак такава ненавист…

Това му казах на нашия блогърски първенец, който в общи линии се изживява сякаш е подобно на нещо като "майка" на блогърската общност: виждате как жестоко, подобно на квачка, пазеща пилците си, се нахвърли да кълве "грозния орел" (именно най-нагъл "натрапник" като мен), искащ да ги грабне, искащ да плени и да размъти, предполагам, мозъците на пиленцата му, т.е. на послушните блогърчета, на пеещите му "Осанна" блогърчета!

Това е, що да каже човек: нашенски нрави! И тоя човек има политически амбиции, за евродепутат се натискаше преди време. И за голям свободолюбец се представя постоянно, е, само показно де, не иначе. На протеста в София се сблъскахме, Шопов обаче дотолкова се озърташе да го забележи някой репортер с микрофон и камера за да му даде интервю, че за малко щеше да се сблъска с мен, ала въпреки това успя да ме забележи и, разбира се, не ме поздрави. Протестираше си човечецът там пред Парламента с единствената мисъл той по-скоро да влезе вътре. Не че е по-добър от тия, дето са вътре; напротив, сами виждате, същият като най-лошите от тях е...

Пази Боже сляпо да прогледа, с тези думи на великия поет ще завърша...

Вижте и чуйте най-новото в първия български видеоблог: Angel.G-TV - видеоблогът на Ангел Грънчаров. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!