Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192642
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.01.2009 14:55 - Продължение на кореспонденцията ми с депутата от управляващата коалиция г-н М.Спасов
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageЗдравейте, господин Спасов,

Много Ви благодаря за отговора ("Царят не е крал и не е мошеник": твърди в отговора си на моето "Открито писмо" депутатът от управляващата коалиция М.Спасов), това наистина е голям жест от Вашата страна. Щото у нас, за жалост, управляващите имат лошия и глупав табиет да не се принизяват да разговарят с обикновените простосмъртни граждани; у нас парвенюшката грандомания е просмукала из основи манталитета на родния ни елит. Вие, явно, сте различен, на дело го показвате, което е добра предпоставка нашият диалог да стане по-продуктивен.

В тази връзка, и особено поради това, че установих в изложението Ви някои спорни и провокиращи възражението ми моменти, искам да Ви запитам нещо, а също и да Ви кажа как аз виждам нещата.

1.) Нима стоенето на НДСВ, в това число и лично Вие към управляващото мнозинство е полезно за България?! Може ли да даде някакъв аргументец в тази насока?

По този въпрос ще ми е много интересно да прочета разсъждението Ви, понеже някак си не звучите убедително в отговора си. Аз си казах какво мисля и какво смятам за разумно да направите и като партия, пък и като отделен депутат, у който е проговорила съвестта. Нямам какво повече да добавя.

2.) Аз лично никъде в своето писмо не съм твърдял, че Царят е крал или мошеничил; аз само твърдя, че неговите грехове пред страната и нацията са други. Вие, г-н Спасов сам, по своя инициатива подемате тази тема, което навява усещането, няма да скрия, че го правите по тертипа "гузен негонен бяга".

В тази връзка искам да Ви запитам това: по Ваша преценка дава ли си сметка Царят защо неговият рейтинг се срина така катастрофално? Нима само медиите и "глупавото обществено мнение" са виновни за това - както твърдите в предишното си писмо? И то при положение, ако бъдем честни, трябва да го признаем, че медиите доста щадиха Н.Величество и по време на управлението му - като ни приспиваха, примерно, с "делото на медиците в Либия"! - пък и после. Как стана така, че НДСВ, което преди няколко години спечели самостоятелно мнозинство в Парламента, сега по социологическите проучвания е с подкрепа едва някъде около 1%?

image 3.) Дали верността на г-н депутата към Царя стои по-високо от неговия ангажимент към избирателя? Щото Вие, г-н Спасов, сте в Парламента като представител на народа, а не на Царя! Какво тогава Ви пречи да минете на страната на протестиращия народ, след като един депутат по презумпция и по начало трябва да е с народа си, а дори не с неговия Цар?!

Този въпрос ми се струва крайно важен. Аз, признавам си, не можах да разбера по какви причини предпочитате да се държите като удавник за сламка - като подкрепяте потъващата в небитието партия на българския Цар. Та по тази причина настоявам да ми отговорите още по-убедително. Защото аз Ви казах, че по убеждения съм монархист, и бих искал Царят все пак да направи нещо поне накрая, та белким си върне поне малка част от авторитета. Оказва се, ако поразсъдите, сам ще го откриете и сте длъжен да го признаете, че Вие, републиканецът, държите Царят докрай да покрепя тежащата като воденичен камък на врата му коалиция само и само окончателно да дискредитира авторитета на българската царска институция и династия?!

4.) Кой според Вас, г-н Спасов, е най-добрия вариант за развитие на събитията оттук-нататък, след като протестите срещу вредното за страната управление започват вече съвсем скоро? Защо да не се иде на предсрочни избори?! Кой е мотивът на НДСВ да стои във властта, след като сам твърдите, че не облагите, не благинките от властта са ваш, на НДСВ, главен мотив да се държите за властта - и то както слепецът се държи за тояжката си?

5.) Кой според Вас е най-добрия вариант за управление на България след изборите? За кой вариант ще работите лично Вие, след като НДСВ обеща да не се коалира с БСП, след това обаче влязохте в коалиция с нея по "временни и високопатриотични подбуди", именно приемането ни в ЕС, а пък след това властта ви се услади дотолкова, че забравихте всичките си предизборни обещания?!

imageТова е в общи линии онова, по което не получих отговор от Вас или пък получих съвсем неубедителен отговор. И по тази причина ми се иска да Ви давам възможност още веднъж да развиете позицията си, която ми е крайно любопитна, защото не крия, че Ви смятам за разумен, интеригентен, достоен и смел политик.

Извинявайте, че моето писмо този път прилича повече на опит за вземане на интервю, но сам знаете, че нашата кореспонденция се следи от доста хора, тя стана публична. И по тази причина, вярвам, читателите на моя блог ще искат също да научат какво по-конкретно мислите по темите, за които Ви попитах. Моите читатели са част от народа, който Вие представлявате в Парламента, и затова сте длъжни да отговорите. Затова и ще се радвам да ми отговорите, т.е. да си изпълните своя дълг да сте близо до тревогите на народа.

С поздрав и с уважение: Ангел Грънчаров, гражданин

imageАбонирайте се за първия и единствен блогърски вестник! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в немилост!



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!