Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2195997
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.11.2008 21:39 - За мен Мартин Димитров е най-добрият избор за лидер на СДС
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 465 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageИзвестно е, че един от кандидатите за лидер на СДС е депутатът Мартин Димитров, добре познат на всички и уважаван от много хора като добър икономист, парламентарист, даже блогър и също съвременен млад човек. Аз на два пъти имах случая да кажа в неговия блог, че считам кандидатурата му за силна и за предпочитана от мен. Ето днес чета едно интервю от него, което ви съветвам да прочетете и вие, читателите на моя блог. Там счетох за нужно да развия по-пълно позицията си и написах ето това:

Мартин Димитров е много добър, даже отличен парламентарист, разбран човек, умен е, което е предпоставка да не върши глупости, запази естественост, не се главозамая от това, че е депутат, което е атестат, че може да бъде добър политически лидер.

Притежава едно рядко срещано качество: откритост, искреност, честност, което го прави една малкото “бели врани” в българската политика. Аз на политик като М.Димитров бих дал шанс да е лидер на СДС за да видя дали ще се подвърдят очакванията ми. Все пак животът е непроста работа. Иска се сила, лидерски качества, умение да потиска конфликти и съперничества.

За жалост идеалисти у нас до този момент сякаш не виреят в политиката, с едно-две-три изключения. М.Димитров имам чувството, че е един от тях. Налице са всички личностни качества да поеме тази тежка отговорност и ако покаже и сила на волята и на характера, ще остави диря в българската политика.

Също така не съм го чул да говори плоски идеологеми, което е прекрасно. Това показва че е по-дълбоко мислещ и разбиращ човек. По тази причина смятам, че той е най-добрият избор за лидер на СДС. Ще се радвам да успее! А пък като лидер на СДС с говоренето и с младостта си ще привлече много млади избиратели за СДС, което е възможност да възвърне доверието в СДС по принцип. Защото много бивши избиратели на СДС пак биха се завърнали щом като на техните пораснали деца, вече избиратели, импонира поведението на един млад и даровит лидер като М.Димитров.

imageДано повече хора в СДС разберат, че политиката не е аморално въжеиграчество, а е най-тежка отворност и много работа. Т.е. дано повече хора узреят за мисълта да подкрепят и изберат енергичния млад политик М.Димитров за свой лидер. Аз самият поне номинално още съм член на СДС (не съм го напускал!) и в това си качество гласувам за него още сега. И най-искрено му пожелавам успех на предстоящия избор!

(Забележка: Не знам защо, но много хора ме считат за "най-заклет костовист", което е истинска изненада за мен: аз много съм критикувал Иван Костов даже когато беше на власт, в статии в тогавашни вестници, в доклади като член на СДС тогава, за което и бях... изключен от СДС-Пловдив, а пък когато Костов загуби изборите и подаде оставка, от СДС ме потърсиха, извиниха ми се, че изключването ми било грешка, казаха ми, че съм се бил оказал прав, и ме възстановиха като член на СДС. Аз тия митарства съм описал в последната си книга СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ (Кратка психологическа история на съвременна България), пък и в по-предишната, която се нарича БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА (Идеи към нашата философия на живота, историята и съвременността), и двете издадени от изд. ИЗТОК-ЗАПАД (2007-2008 г.). Вярно е, че в последните години, във времето на провал на българската демокрация за мен Костов се оказа един от малкото смислени политици, и по тази причина аз съм му давал своята подкрепа. От думите си не се отказвам. В ДСБ не съм влизал, но съм твърд техен симпатизант и сега. И въпреки това много съм ги критикувал. А М.Димитров сега подкрепям като гражданин и бивш заклет "седесар". Съвсем не виждам противоречие в позициите си, напротив, тия неща най-органично се съчетават. Който разбира, ще разбере, а на останалите не мога да помогна...)

(Забележка: Ето и първата, доста подличка, впрочем, но също и крайно смехотворна реакция (АНГЕЛ ГРЪНЧАРОВ- революция в поведението) по повод написаното, и то от човек, поклонник на Путин, в знак на което си е избрал съветско-руска фамилия - което само по себе си е многозначително и твърде показателно за нравствената същност на такива индивидууми.)

Вижте и чуйте и най-новото в моя видеоблог HUMANUS. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!


Тагове:   Мартин,   най,   мен,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!