Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2193218
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.10.2008 11:05 - Нравствен казус: наистина, има ли порядъчни личности сред ченгета от ДС?
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 793 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageИзлезе първото решение за медиите на комисията по досиетата, което обяви агентите и сътрудниците на ДС от БТА и СЕМ. Сред тях е и г-н Иво Инджев. Който преди доста време сам публично призна за своето сътрудничество, писа и обясни кога и как всичко е започнало и в какво се е изразявало.

Г-н Инджев единствен обяви, честно и, забележете, не постфактум, а предварително за този факт от миналото си. Тъй като казусът обаче въпреки всичко е твърде важен, интересен и заплетен, аз обещах и там, в неговия блог, да напиша нещо по този въпрос в близко време.

Аз много съм писал по темата за ДС. Примерно преди доста време писах по един друг, сходен повод и случай: когато се разбра, че и Тодор Колев е бил сътрудник на ДС. Ето сега линкове към тия и някои други публикации по темата за ДС, в които съм изразил позицията си по такива наистина сходни, ала и съвсем различни случаи; всеки от тия случаи е уникален, понеже касае съвсем различни личности и също така различни човешки реакции, простиращи се между диаметрални нравствени полюси:

Срам, голям срам: а вас срам ли ви е, драги български граждани?!

Ода за доброто ченге (също и тук)

Мен ме е срам, че президент на България е Гоце Първанов, а вас?

Тъй седят вече и на държавната трапеза: милиционер - роднина, милиционер - роднина, милиционер - роднина…

А Тодор Колев го обича(х)ме…

И ти ли, Тодоре - или защо няма да ги стигнем… американците?!

Интервюто на Т.Колев: може ли да се усети кога един добър артист лъже?

Тия публикации са предварителен и подготвителен материал към трудната тема. Иска се внимателно вникване и преценка по най-фини и мъчни нравствени проблеми. По тази причина на мен ми е нужно време да разбера и да напиша как аз виждам проблема. Не защото съм някакъв самозван нравствен ментор, а защото съм философ-изследовател, за който визираният проблем е голямо предизвикателство...

Вижте и чуйте и най-новото в моя видеоблог HUMANUS. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!


Тагове:   наистина,   казус,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!