Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2194690
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.02.2011 19:33 - За обичащите поезията души
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 1831 Коментари: 2 Гласове:
1



За обичащите поезията души imageСнощи получих писмо от нашата поетеса Настя Байрактарова, което с удоволоствие споделям с читателите на моя блог, понеже смятам, че и те ще се зарадват така, както аз като прочетат писмото. И ще се насладят също като мен на поезията й. Ето за какво става дума:

Имам добра новина - моята поезия вече е качена в youtube. Филмирана е. Декламацията е моя. Във вид на филм, внушението е много по-силно. Освен това са съчетани всички видове изкуства. Надявам се, че ще ви хареса.

Ще ми е приятно, ако ми пишете, след като сте натрупали впечатления.

Поезията е на следния адрес:.

Поезия за любовта.

и

Поезия за природата-хайку.

Ако се затрудните, поставете в търсачката на youtube думите: NASTYA BAYRAKTAROVA, LOVE, FREEDOM, ETERNITY, POSITIVISM, NATURE, HAIKU

С уважение: Анастасия

Отговорих й така:

Здравейте, Анастасия,

Благодаря Ви за чудесната новина, за стиховете и за удоволствието, което получих, слушайки Вашата поезия на музикален фон! Позволих си да споделя душевните си вълнения с посетителите на моя блог, понеже съм свикнал така: всичко, което ме впечатли и развълнува, да го споделя с тях. Вярвам, че ще простите своеволието ми.

Когато натрупам впечатления, наистина ще Ви пиша за своето възприятие. Нищо че не съм кой знае какъв познавач или ценител на поезията, а пък да съм специалист в тази област изобщо не претендирам.

С поздрав: Ангел Грънчаров



Гласувай:
1



1. анонимен - FXuoDctCmzGFPPFms
24.05.2011 05:57
What a joy to find such clear thinking. Thanks for potsing!
цитирай
2. анонимен - skLrSrOjA
24.05.2011 14:38
emVQG9 <a href="http://tihizwoqritp.com/">tihizwoqritp</a>
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!