Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2197041
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.02.2011 19:32 - Удоволствието, получавано от истината, е несравнимо с нищо друго
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 454 Коментари: 0 Гласове:
0



Удоволствието, получавано от истината, е несравнимо с нищо друго imageТази сутрин виждам, че г-н И.Инджев е написал статия под сполучливото заглавие Бразилиадата (Браз-Илиадата, великолепно е!). Ето нейното начало, пък остатъка можете да си дочетете там, при него:

Бразилия, освен родина на Пеле, се оказа и приемна родина на българската ни роднина Дилма – с риск да предизвикам “гнева Пелеев” (не е от Пеле, а е от “Илиадата”) с нарастващ самоанализаторски интерес следя Бразилиадата.

В България безспорни авторитети, както знаем, няма: но Бразилиадата показа, че “външни българи” може и да успеят да се превърнат в така дълго издирваните и вечно липсващи “наши” герои. В такъв вече се превърна бразилката от български произход Дилма Русеф. Колко дълго ще ни държи топло от взетата назаем от Бразилия роднинска гордост, това е друг въпрос.

Как обаче става така, че един българин трябва първо да бъде изнесен в чужбина, да претърпи съответната обработка (около едно поколение) и едва след това да получи всенароден сертификат за качество в родината си?

И друг въпрос ме мъчи: когато става дума за политици с български корени, обикновено те са левичари. Войнствено лявата в миналото Дилма не е изключение. В съседната й Венецуела доста по-отдавна е прочут Теодоро Петков, също бивш ултраляв партизанин, който постепенно “уляга” и днес е комай най-сериозният опозиционен противник на левия до крайна ексцентричност (дори и за Латинска Америка) демократично избран диктатор Уго Чавес.

И така нататък, прочетете и останалото, заслужава си, пък и предразполага към размисли. Аз обаче понеже бързам за работа нямам време да пиша какво по-точно мисля по подхвърлената тема, затова се задоволих със следния кратичък коментар в блога на И.Инджев:

Чудесна статия, поздравления! Прочетох я с удоволствие; удоволствието, получавано от истината, е несравнимо с нищо друго. Е, сравнимо е, изглежда, само с удоволствието, което получават пристрастените към лъжата (като Негова Светлост наш радной Президент Гоце Перванавий), но както и да е…

Радостен съм да констатирам, че г-н Инджев е от същата зодия като мен: овен. Изобщо не съм вярвал на астрологията и зодиите, ала сега ми се струва, че има нещо вярно в тия неща: и аз все съм си съм бил дебелоглав овен, който изобщо не се плаши да налита с рогата си предимно в… стени!



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!