Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174451
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
10.09.2010 18:57 - Разпокъсани лудешки мисли за гейовете, за Камелия, за доцентите, за ДС, за плагиатството и за какво ли не още
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 1165 Коментари: 0 Гласове:
0



Разпокъсани лудешки мисли за гейовете, за Камелия, за доцентите, за ДС, за плагиатството и за какво ли не още imageНищичко не написах за впечатленията си от участието в предаването "Споделено с Камелия", което се проведе в понеделник. И за което ви уведомих ето в тази записка: Свободният човек смята личността на другия за свята, която единствено трябва да бъде уважавана. Причината е, че самото предаване ще се излъчи след доста време, на 29 септември (ако правилно съм запомнил, щото се колебая да не казаха че ще е на 28 - или на 27). Но днес все пак ще кажа нещо за това как протече записа, и какви са моите впечатления от участниците, пък и от моето представяне. Ще бъда съвсем кратък.

Темата, както вече писах, беше за гейовете и за това как млади хора, които са гей, биват приети (в наши условия) от родителите си. И за това как си "признават" че са гей. Бяха поканени двама хомосексуални, мъже, като всеки разказа своята си история, а на единия от тях присъстваше и майка му, която също говори за това как е преживяла всичко. Имаше и един млад човек, който разказа за това "как се е спасил да стане гей", понеже той имал неприятно преживяване, бил изнасилен от свой приятел, и то три пъти (!), но все пак преживял травмата. Освен всички тези и моя милост, която беше там за да коментира "от философска гледна точка" как изглеждат тия неща, беше поканена също и една психоложка, която пък да каже как психолозите гледат на всичко това.

Не мога да не кажа няколко думи специално за водещата на шоуто, Камелия. Да ви призная, останах с много добри впечатления за нея, тя е изключително жизнена, емоционална, открита, директна, непосредствена, освободена, държи се много естествено, да оставим и това, че е твърде красива, ама не е надута в степента, в която би могло да се очаква, което пък я краси още повече. Успя да създаде една атмосфера, за съжаление не се получи диалог, а всеки участник монологично изказа разбирането си, в това число и аз. Не помня какво точно казах, отделеното ми време бяха няколко минути, тъкмо да се "развихря" и да докосна по-съществените проблеми, и времето, както обикновено става, свърши, и аз бях прекъснат, щото участниците все пак бяха много. Както и да е де, струва ми се, че предаването стана хубаво; всеки делничен ден от 16.30 по телевизия "7" можете да гледате поредно предаване с Камелия, аз лично гледах тия дни няколко и, не крия, ми харесаха.

В началото обаче стана гаф, представиха ме пак като "асистент по философия от Пловдивския университет", въпреки че бях специално говорил с редакторката да бъда представен просто като "философ". Дойде ми като гръм от ясно небе че Камелия изтърси тази банална фраза, с която обикновено, кой знае защо ме представят, обаче, поради бързането във всяко телевизионно предаване, се отказах да уточнявам в ефир, че вече отдавна не работя в ПУ. Както и да е, ето нека тук това, което току-що казах, да се счете за моето официално опровержение на невярната информация, с която бях представен там.

Не знам какво да направя че вече да не ме представят така; ще излезе, че аз самият лъжа за себе си, и то не къде да е, ами тъкмо по разни телевизии, дето са ме поканили! Нищо чудно в един момент моите "приятели-таваришчи" от ПУ, които навремето ме изгониха оттам, в един момент официално да ме обявят за лъжец, който, представяйки се за не знам какъв си, съзнателно руши свещения авторитет на пловдивския университет (баси, започнах вече да пиша в рими!). Та тук обяснявам, че аз лично нямам вина за подвеждащата информация, намесваща ПУ, към който вече 18 години нямам никакво отношение (той, впрочем, продължава да си е една червена крепост, една крепост на комунизма или поне на комуноидността, как пък тъкмо аз да работя в него - това е възможно колкото ако ми хрумне да скокна, та да докосна с ръка Луната!).

Впрочем, пиша това, понеже наскоро научих, че моят съименник от Ботевград, който се казва също Ангел Грънчаров, към което си добави обаче прабългарския прякор "Елтимир" (той, за разлика от мен, е нехристиянин, тангрианец, националист и пр.), та който, представете си, тия дни ме обвинил, първо, в това, че съм откраднал някаква негова книга, т.е., обвини ме в плагиатство (само дето истинските плагиати не крадат цели книги, а само преписват части от тях), а на второ място, разбира се, ме обвини в това, че съм лъжец, което съвсем не е ново от негова страна - той, милият, си мисли, че още с раждането ми ДС ме е взела от люлката, сложила ми е таман същото като неговото име, та един ден да мога да му навредя! Изобщо в неговите очи моя милост е крайно гнусен човек, който, понеже е толкова гнусен, няма как да не е поне... "доцент от Пловдивския университет", както ме величае пламенното и родолюбиво адашче (с който дори, представе си, сме родени в една и съща година, той обаче е бил в затвора по политически причини преди 1989 г., а пък аз не съм бил, което може да обясни, предполагам, моето неродолюбие!).

imageНякой си сложил моя снимка на откъс от Елтимирова книга, т.е. объркал ме е с него, и ето, това стана основание адашът да ме обвини, че съм окрал книгата му; друг пък изтрил прибавката "Елтимир" от корицата на книгата му, и ето, адашът си мисли, че аз съм толкова прост, че да крада тъкмо по този начин книгата му. Аз, представете си, с моите книги не знам какво да правя, понеже те си стоят скрити от очите на читателите по борси и складове, че неговите книги да крада, и то при положение, че не съм съгласен с нито едно от неговите твърдения?!

Но както и да е, аз на адаша не се сърдя за тия парадоксални обвинения (на всичкото отгоре според него аз няма начин да не съм агент на ДС, щом съм толкова гнусен лъжльо и крадльо!), не му се сърдя, понеже той лично много е изстрадал в изминалите години от тая ДС, нека да му е простено, щото и той, като капак на всичко, също като мен е много импулсивен човек - и което му е на акъла, то му е и на устата.

Та се наложи и там да разсея обвинението, че съм, този път, "доцент от ПУ" - адашът, като мой човек, ме повиши даже!), и също че съм, разбира се, агент от Дс, като написах в блога му ето тази бележчица:

Не съм никакъв "доцент", както ме величае адашчето :-) Най-обикновен гимназиален преподавател по философия съм. Което и оборва неоспоримо тезата му, че съм "агент на ДС"; ако някой може да ми даде пример за това, че агент на ДС работи като учител и не се е уредил барем да е доцент в Университет, то тогава аз ще изляза на улицата, ще си съдера ризата и ще си посипя главата с пепел :-)

(Забележка: За да подчертая, че са твърде лудешки тия мои тазсутрешни мисли - писна ми пък да съм все сериозен, нека пък и аз малко да полудея, може пък и да ми потръгне като гледам как им върви на другите луди из отечеството ни?! - сложих към тях снимка на Камелия и моя снимка, което ще донесе радост на неприятелите ми, понеже научно доказва, че съвсем съм луднал!)  


Тагове:   още,   камелия,   Какво,   мисли,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!