Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192602
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.08.2010 23:09 - Долу немските "дупета", искаме си наденичката "кучешко наслаждение" от умилителните времена на социализмо-комунизма!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 2222 Коментари: 0 Гласове:
0



Долу немските "дупета", искаме си наденичката "кучешко наслаждение" от умилителните времена на социализмо-комунизма! imageБлагодарение на полицейската акция "Дупетата", разбрах, че от много време това, което съм ял - да, купувах си от немските капаци от салами, не крия, ял съм от тях, щото българските салами, каквито и да са, ми смърдят на мърша - било не друго, а "дупета". Значи, излиза, съм се хранил с "дупета", ала не съм знаел това. Жив и здрав да е толкова остроумният смешник Цветан Цветанов - нали он измислял най-вече имената на акциите! - че ме просвети по тоя толкова важен екзистенциален въпрос.

А защо съм деградирал дотам че не само аз да ям, но и семейството си да храня с вносни капаци от салами, ако някой се интересува от отговора на този въпрос, ще отвърна това: заради бедност съм ял от тях, не само съм ял, но съм хранил и жената и детето си с тях (синът ми обаче не ще да яде от тях, много рядко е ял; казваше ми, че това били боклуци за свине!). И казах вече, че българските салами, каквито и да са (по-скъпите не мога да си ги позволя и не съм ги опитвал изобщо!) ми смърдят на мърша, по тази причина немските капаци от салами - ДУПЕТА!!! - ми изглеждаха апетитно, пък и когато човек ги дъвче имаше чувството, че яде "истинско месо", не ли е така? Кажете де, тия, дето като мен сте яли евтини немски дупета, що мълчите сега, та да излезе, че само аз съм ял от тях?!

Много хора ядяха дупета, макар че всички знаем, че тия краища на салами се режат, за да се хвърлят, ала ний като свинете ги ядяхме, нищо че сме европейски граждани. Европейци сме, ала не съвсем - както пророчески едно време твърдеше милият бай Ганя.

Та плюскахме немски дупета та ушите ни плющяха: не сте ли виждали поне в хипермаркетите и в супермаркетите как хората си пълнеха количките с евтини немски дупета. Евтини и не миришат на мърша - не миришат, но това не пречи да са си мърша, както разбираме сега.

Леле, а какво ли ще ядем тепърва? Май тоя министър успя в края на краищата да ни накара да ядем отново само салам марка "кучешко наслаждение", както си беше и при блажените времена на социализмо-комунизма!

Бравос, напредваме, другарки и другари: да живей смръдливата наденичка "кучешка радост"! Кучешка, кучешка, ама наша, родна, българска!

Долу немските дупета, искаме си наденичката "кучешко наслаждение" от умилителните времена на социализмо-комунизма!  



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!