Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192923
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.08.2010 18:34 - Вече на нищо не мога да се удивя като гледам какво народний кумир Бойко Нерукотворний прави или казва
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 691 Коментари: 0 Гласове:
0



Вече на нищо не мога да се удивя като гледам какво народний кумир Бойко Нерукотворний прави или казва imageНаскоро нашият народен кумир Бойко Борисов нарече руския диктатор Путин "голям демократ". Ето едно свидетелство за това какво се прави в страната на "големия демократ Путин", по думите на нашия свърхдемократичен премиер: това на снимката са набучени на кол глави (слава Богу, все още не истинските!) на най-известните политически и идеологически противници на путиновия режим!

Знаете ли, като гледам тази злокобна снимка, кожата ми настръхва, и то не за друго, а заради представата за "демократичност" на нашия премиер. Щом това, което става в Русия (щрих за което е тази показателна снимка), по понятията на нашия демократичен премиер е не просто "демократично", а е "много демократично" - за него Путин е "голям демократ"! - то си представям тогава както ли пък по неговите представи е недемократичното.

Изглежда според тия негови представи "най-недемократичното" нещо на този свят е... самата демокрация, знам ли? Тоя човек не престава да ме удивлява все повече и повече.

Впрочем, излъгах: вече на нищо не мога да се удивя като гледам и слушам това, което той прави или казва...

(Забележка: Някой ще каже, че пресилвам нещата, че съм прекалено придирчив и пр. Но на мен ми се иска Бойко Борисов, който вече не е "пичът от Банкя" - с ясно изразени и видими с просто око побойнически наклонности! - а премиерът на България, да почне да си мери приказките когато говори; щото на простолюдието може и да му харесват неговите тъпотии, а на мен и на такива като мен, представете си, ни е обидно. И дори много се срамуваме, като премиерът на България почне да се отдава на своите словесни изгъзици, пардон за думата, но човек не знае вече какво да каже...)

(Още по темата за "отрязаните глави" на путинските врагове.)  



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!