Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2197079
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.08.2010 18:08 - Смешен плач: изпълзели като отровни змии комуноиди оплакват Альоша и всички паметници на брата-окупатор
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
0



Смешен плач: изпълзели като отровни змии комуноиди оплакват Альоша и всички паметници на брата-окупатор imageРодена съм в подножието на Бунарджика. Играла съм на мижидарка, спускала съм се на шейна по хълма, тичала съм волно по скритите от зеленина пътечки. Още не съм знаела кой е Альоша и не ме е интересувало. Защото съм била едно от мнoгoто щастливи деца на Пловдив и детството ми е минало на този хълм и на тези стълби, откъдето момчетата пускаха хвърчила. Там имаше един ресторант, „Големия Бунарджик“, в него беше сватбата ми. Вече го няма - бутнаха го.

Изобщо някои се опитва да взриви спомените и живота ми. Остана ми само църквата „Св. Мина“ - там съм ходила за здраве да паля свещички. Тя е от другата страна на Бунарджика. Комунистите не посмяха да я бутнат...

Пловдивчанка съм от неизвестно колко поколения. И Пловдив ми е свят като майка и татко. Всичко в него е Пловдив - и лошото и хуавото. Всичко е животът на пловдивчани!

Долу ръцете от Пловдив! Какви са тези Нероновци дето се раждат по нашите земи? Докога? Ами да взривим и Римския стадион, и театъра - и те са били окупатори! Сътворили ли сте нещо, че все взривявате? Давате ли си сметка, че не унищожавате идеологически символи, а взривявате човешки животи, радости и скърби?

И за жертвите на окупатора това е пак техният живот и трябва да се помни, не да се взривява. Каква е тази мъст и жестокост, която е обхванала българина? Все да
унищожава?!

Сега много ще ме плюете, но това няма значение за мен. То ако хората по Европаа и света все взривяваха миналото си - нямаше да има цивилизация!! Опомнете се! Докога?! Долу ръцете от Пловдив!

Posted by другарката L.

Преглеждайки бегло тъпите писания на неописуемо противният ми Иво Инджев твърде често си задавах въпроса дали въпросния господин е получил видимите от разстояние увреждания на мозъка си по време на следването си в СССР, или е отишъл там предварително увреден. Гледайки самодоволната му разплута физиономия на 100% политическа проститутка съм твърдо убеден, че той е генетично увреден субект. Почти същото би могло да се каже и за придворния му клакьор Ангел Грънчаров. Един съвет от мене. Престанете да пишете безсмислици. Всуе се хабите. Хората нямат нужда от такива фанфарони като вас.

Posted by Vil

Не съм съгласен, “другари“, наскоро бях в Пловдив и ако има нещо, което трябва да се взриви там, това е МОЛ-а, съсипал едно от тепетата. Паметниците, които искате да взривите, са част от националното и културно богатство. В Германия пазят дори национал-социалистическите си паметници и щом не ви харесва, че "палачите" са се погрижили за децата си ми променете го, нали сте народ?!

imageИстината обаче е друга. След 89-та вие вече не сте нация, а стадо, кланящо се на този, който плаща повече. Аз господа, съм патриот, може би и комунист, но това е защото съм дете на “демокрацията“. На 22 съм и виждам на какво приличат връстниците ми, спомням си тежките моменти на 90-те, когато играчките ти се броят на пръсти и семейството ти се разпада под икономическо-социален натиск. Бързо разбираш истинските значения на думи като социалност, солидарност, демокрация, граждански права. Това не са символи на окопация, това са символи на народна сплотеност и единодействие (не на единомислие).

Първият ми дядо беше открит антикомунист, другият работеше в УБО. Съседът ни беше служител на ДС и като изключим национализацията на къща с мелница за 45 години семейството ми е живяло много добре. Никой не е бил в Белене, въпреки че мъжете от рода ми са разказвали вицове за Тато (ето затова не мога да повярвам на Кошлуков), а сега за 30 години пазарна икономика останките от рода ми оцеляват благодарение на успешната реализация на брат ми, който е учил за символични суми.

Днес аз уча за 3 пъти повече пари и трудно оспявам да се осигуря, майка ми участвала в създаването на радарна система “Калиакра", сега е безработна и няма да доживее пенсия заради сивата икономика през 90-те и поредния сляп Тотю. Русия ни протегна ръка не един път въпреки пълната ни неетичност! Какво направи Запада за нас освен че настаниха военните си бази тук (кой е окупатора?!) и ни затвориха АЕЦ-а?!

Сега гледайте нарастващите цени на газа и тока и продължавайте да плюете “мръсните" комунисти, те ни докараха до тук, затова трябва да ги гръмнем тези паметници на робството ако се уважаваме. А след това да вдигнем на тяхно място братска могила на загиналите български и американски рейнджари в Ирак или като Косово паметник на някой американски президент… Какво ще кажете за Рейган, все пак нямаше да се освободим ако не беше той?

Posted by lutchezar

Изключително комплексарско поведение е да обвиняваш други за собствените си проблеми. Не е ли по-добре да се вгледаме в собствения си начин на поведение и в настоящето, отколкото да копаем в миналото и да тръбим колко ни пречи миналото ни и 2 паметника. Това е смешно.

imageОсновният проблем в България е това как се относят хората един към друг и това че мислят доста краткосрочно, а не 2 паметника. Вместо да си влагаме енергията в трошене на камъни, не е ли по-добре да помогнем на човек в нужда или да построим нещо със собствените си ръце!

Posted by Minko

Омразата ви преминава всички граници. Ако имахте власт, вероятно бихте изтезавали в името на демокрацията. Добре, че нямате.

Не съм анонимен: Петър Славков

Posted by post scriptum

Имаше един стар български филм, където учителката пита кой, каква професия изпълнява, та единият от отговорите беше: „РУШИТЕЛ“. Император Нерон запали Рим, с идеята да УНИЩОЖИ Християните. На времето, турците като превзели Пловдив, РАЗРУШИЛИ прекрасната крепостна стена, опасваща го отвсякъде и построили с камъка над 150 джамии в града на древните траки, за да УНИЩОЖАТ Християните.

По-късно, драгуните под командването на капитан Бураго, вързали тенекиени консерви на конете, и така спасили Пловдив от поредното разрушение, планирано от турците, сполетяло за съжаление София, дни преди това. По-късно, вече в Българско, РАЗРУШИЛИ два от разкошните хълма в града, за да направят паветата в София, за да могат философите, взимащи „умни“ решения да не си цапат обувките.

По-късно, в „демокрацията“, пак в Българско, РАЗРУШИЛИ СГРАДА в центъра на София, след три неуспешни взрива, платени с „народна“ пара. По-късно, един „умен“ кмет, Спас Гърневски, рещи да РАЗРУШИ „Альоша“ и да го направи на бутилка от „Кока-Кола“, но не успя. По-късно, с друг кмет, се намериха пари за да се ИЗГРАДИ паметника на Филип Македонски в Пловдив.

Пак там има един паметник, ИЗГРАДЕН и увековичил Примера на войника Гюро Михайлов, но се „намериха“ отново философи, които дълго време го държаха обкован с дъски, за да не се вижда. Даже имаха мерзостта, ГЕРОИЗМЪТ на този „обикновен“ войник, изпълнил дълга си пред града и Отечеството, да бъде РАЗРУШЕН и „тълкуван“ в обратния смисъл.

На чувствителните философи, които не са Пловдивчани, а са първо поколение „пришълци“ в най-старият град в Европа, които нямат корен и детство свързани с вековния град, искам да напомня една стара философска мъдрост: „Лозето не ще молитва, иска мотика“.

imageСамо така се оправят дупките по пътищата, а не с рушене. Да се руши е лесно, да се гради е трудно. А за да се възвиличи Българската слава, в Пловдив има „свободни“ хълмове, и може да се построи паметник (на генерал Владимир Вазов), увековечаващ нашета военна слава и история, без да ни е „страх“, че англичаните или някой „друг“ ще се „обиди“.

Но за това се иска работа, работа и пак работа. Искат се инжинери, машини, майстори-занаятчии, а не „празни“ приказки. Но „лошото“ е, че този „вид“ хора са на изчезване в Българско. Повечето остаряха или измряха, обвинени че не „били живяли правилно“, а „другите“ емигрираха и сега извършват „чудеса“, само че далеч от България.

Posted by karandash

Къде виждате омраза в уважението към истината, свободата и Родината. Официалният статут на страната ни след нахлуването на СССР в неутрална България е окупация. От същите онези, към които има изразена благодарност за това на паметника в София.

Обаче вашата наглост да ми приписвате предполагаеми гадости (плод на гузно въображение), характерни за окупатори и техните лакеи, действително минава всякакви граници.

Posted by Иво Инджев

Пловдив е хилядолетен град и Альоша може да е негов ˝символ˝ само за съвсем увредени от комунизъм глави. За жалост такива глави има твърде много в България, което и обяснява защо сме в дереджето, в което се намираме… само това мога да кажа на така горчиво плачещите за Альошката другари и другарки :-)

Posted by Ангел Грънчаров

(Забележка: Коментарите на другарите (и другарките), плачещи с толкова горчиви сълзи за паметниците на окупаторите, взел от блога на И.Инджев.)  


Тагове:   альоша,   отровни,   оплакват,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!