Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2173703
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
09.08.2010 17:57 - Предложение за представяне на списание ИДЕИ пред обществеността в ония български градове, в които все още има интелигентни хора
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
0



  Предложение за представяне на списание ИДЕИ пред обществеността в ония български градове, в които все още има интелигентни хора imageСлучайността - ако такава изобщо съществува - ме срещна из дебрите на интернет с един човек, чиито инициали на името и фамилията са Д.Н., който, впрочем, е пишещ човек; тия дни той (засега не мога да разкрия самоличността му понеже не съм го питал за разрешение да сторя това) ми писа имейл и ме покани да се срещнем и да разговаряме по интересуващи ни проблеми. Аз му отвърнах по следния начин, и понеже в писмото ми се съдържа една полезна идея, която може да се приложи и в други български градове, рекох да го публикувам и тук; ето за какво става дума:

Здравейте, г-н Н.,

Благодаря Ви за отговора. Разбира се, няма никакви проблеми да се видим, нещо повече, като разбрах, че сте секретар на читалище, искам да Ви подхвърля една идея:

Какво ще кажете, възможно ли е да организираме едно представяне пред обществеността на град К. на философското списание ИДЕИ, която група философи и психолози издаваме? Ако можете да ми съдействате да се случи това във читалището, в което работите, ще Ви бъда много благодарен. И по този начин, разбира се, ще се срещнем и запознаем на живо, което ще ми е много приятно. Та покрай приятното да се погрижим и за полезното!

imageАко приемате тази идея, това представяне на нашето списание във Вашия град може да се осъществи когато кажете, колкото по-рано, толкова, според мен, по-добре. Просто трябва да се осигури зала и да се обяви по някакъв начин на гражданството за това събитие. През цялото лято редакцията на списанието има намерение да обикаля по страната, за да срещне списанието с неговите бъдещи читатели.

Защото интелигентните и духовни хора у нас изглежда са останали толкова малко, че трябва да ги търсим с фенер посред бял ден, както е правил някога "лудият" Диоген, търсещ човека сред множеството, сред тълпите от хора. Ний, издателите и редакторите на списание ИДЕИ, явно сме не по-малко луди от него, щом сме се захванали да издаваме списание като ИДЕИ в страна като България, и то в момент като този.

Желая Ви всичко най-добро и успехи. Ще очаквам Вашия отговор с нетърпение.

С поздрав: Ангел Грънчаров

Търсете хартиения вариант на най-новото списание навсякъде, в книжарници, по репове, в книжни борси и пр., където се сетите, за да принудим някак книжарите и търговците на едро да си свършат работата - и да го доставят на неговите читатели.

imageОНЛАЙН-ИЗДАНИЕТО на списание ИДЕИ

Още информация: Развитие на идеята за списание ИДЕИ

Представяне на новото философско списание ИДЕИ по ПО-тв

Абонамент за 2010 година


Тагове:   още,   ония,   обществеността,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!