Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2190527
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.08.2010 18:36 - Жизнени стратегии: моят проект за бъдещето (книга)
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 612 Коментари: 0 Гласове:
0



Жизнени стратегии: моят проект за бъдещето (книга) imageЩо е "жизнена стратегия"?

Коя е първата и най-висша цел в живота ми?

Кои са моите жизнени приоритети?

Планът на книгата: Как да си изработя свой личен проект за бъдещето?

По-долу публикувам един примерен списък от въпроси по моя практически курс "ЖИЗНЕНИ СТРАТЕГИИ: как да си изработя свой личен проект за бъдещето?". Предстои в близко време и разработка на помагало по него.

1. Какво разбирам когато чуя израза "стратегия за живот", "жизнена стратегия"?
2. Коя е моята "глобална", фундаментална, най-висша цел в живота ми?
3. Какво си заслужава да иска човек от този живот? Кои са моите жизнени приоритети?
4. "Аз избирам безусловно успеха, в никакъв случай не провала!" - добре, но какво за мен е да си успял човек?
5. Мога ли да определя себе си като разбиращ живота човек? Наясно ли съм със своя личностен потенциал?
6. А разбирам ли свободата си, свободен ли съм да живея както аз искам - и както намирам за добре?
7. Какво бъдеще си желая? Дали няма да се случи само онова, което желая не как да е, а съкровено?
8. Обичам ли да мечтая за бъдещия си живот - или пък смятам, че такава склонност е изключително глупава и вредна?
9. Ако трябва да се самоопределя - аз практичен човек ли съм или по-скоро съм непрактичен?
10. Кои са моите най-ценни качества, кои са най-силните ми страни?
(Дочети ДОКРАЙ )  


Тагове:   Моят,   стратегии,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!