Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192622
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.08.2010 18:55 - Г-н Министър-председател, отърви се от своя шибан Министър-приятел!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 552 Коментари: 0 Гласове:
0



Г-н Министър-председател, отърви се от своя шибан Министър-приятел! imageПрепечатано от тук: Бойко, прибери си шибания министър-приятел

Автор: Весела Йорданова

Когато бях малка ме учеха, че е грозно да се псува. За изрази като „майка му стара” не беше изключено да изядеш някой шамар през устата.

Така съм възпитавала и своите деца – и те са изяли по някой плесник за думи като „шибан”, например.

Оказва се, че и моите родители, и аз сме грешили.

За разлика от майката на министър-приятеля Б. Димитров.

Вероятно у тях така са си разговаряли: „Майка му стара, казах ти да си напишеш шибаните домашни!”. Или „Изяж си шибаната супа или няма да получиш шибания си десерт!”. Предполагам, че това са били обичайни разговори в семейството. Затова министър-приятеля „разговорно” възкликва пред журналисти „Майка му стара!”.

На мен, обаче, такива разговори са ми просташки. Просто зле съм възпитана.

Само че като част от този шибан народ, с моите шибани пари плащам заплатата на въпросния министър-приятел. Още като го назначиха не ми се струваше редно да има министър-приятел, но повечето хора го харесваха. Може би също толкова добре възпитани като Б. Димитров.

Все пак ще се опитам да кажа на разбираем за Бойко Борисов език:

Бойко, спри да дрънкаш шменди-капели, ами махни шибания си министър-приятел! Писна ми да му плащам за да прави глупости! За правенето на глупости си имаш Цецо Цветанов, а простотии и сам ръсиш достатъчно. Ако искаш, преди това му хвърли един тупаник, нищо че не е бил гадже на дъщеря ти. Така или иначе, му се закани да го изгониш при следващ гаф.

Щото може и на другите като мен да им писне и да изгоним и теб. Нищо, че шибаните социолози ти приказват колко ни кефиш.

Разбрахте ли ме, г-н Министър-председател?  



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!