Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2193051
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.02.2010 14:49 - Недоумявам в каква страна живея - у нас мутри се представят за политици и за морални съдници!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 718 Коментари: 0 Гласове:
0



  imageТази вечер получих по имейла следното кратко писмо, което публикувам в блога, понеже преценявам, че написаното в него би представлявало известен публичен интерес:

Здравейте,

Пише Ви отново един много голям Ваш почитател! Искам да Ви споделя едно нещо...

Днес случайно се разхождах из центъра на София. И както си ходех изведнъж мернах един от червените функционери - Кирил Добрев. Отвратен съм...

На живо този човек прилича на типична мутра. Водеше една жена под ръка, която приличаше на типична проститутка. Просто недоумявам в каква страна живея!

Много съм разочарован, че такива хора се пишат за политици и морални съдници. ТИПИЧНИ МУТРИ и МЪРШИ СА ЧЕРВЕНИТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИ!

Усетих едно много голямо раздразнение като го видях. Аз съм само на 20 г. и мисля, че доста работи съм разбрал и осъзнал. И се чудя каква перспектива има един млад човек в тази страна.

Искам да Ви кажа, че всеки ден следя блога Ви. Не спирайте да пишете!

Написа: И.Г., София

Отвърнах на този млад човек със следното писмо:

Здравейте, благодаря Ви за отзива, той за мен има голяма стойност, понеже ме насърчава да продължа. Ето какво намерих две минути след като прочетох имейла Ви; смятам, че съвпадението съвсем не е случайно:

Възвание към недоволните!

Когато съдбата те блъска
в скалите на днешния ден,
когато душата потръпва,
духът кога е сломен...

Когато пронизва те мразът
на сивият делничен свят,
когато сковава те вятър,
кръвта кога спре своя бяг...

Когато потъваш във мисли,
по-черни от нощния мрак,
когато умора те гони,
животът кога не е драг...

Тогава недей се предава,
извикай: – И аз съм човек!
Върви, потърси си правата,
па ако трябва и с меч.

Със братя по участ сбери се,
съвместно водете борба,
хвърли дистанционно и мишка,
гневът събуди във кръвта.

imageНе чакай друг да решава,
животът ти, твойта съдба.
В очи погледни се с тирана,
недей да прекланяш глава.

Страхът отхвърли от плещите.
Не чакай – иди, заплаши!
С потисника в хватка вкопчи се.
В борба, по-добре, ти умри!

Така и деца ти ще знаят:
Животът е вечна борба,
и спреш ли, дори за секунда,
то значи дошла е Смъртта!

(Стихотворението копирах от тук.)

Жив и здрав бъдете, никога не се отчайвайте, винаги има изход; а ако човек е упорит, успехът няма как да не дойде!

С поздрав: Ангел Грънчаров


Тагове:   НАС,   каква,   мутри,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!