Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2193394
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.12.2009 05:54 - Важен въпрос: знае ли някой дали наистина е ефективно средството срещу вирусите на грипа, наречено АРМАКС - или е ефективна измама за наивници?
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 531 Коментари: 0 Гласове:
0




imageЕдин мой приятел ми каза, че има едва ли не чудодейно средство за предпазване в тия страшни дни, в които върлува безпощаден свински грип: и то се наричало "колоидно сребро". Това средство безпощадно унищожавало вирусите на грипа, и ето, по тази причина ми беше препоръчано, понеже съм с болно сърце и един грип би ме довършил.

Но за жалост човекът не е специалист и аз имам чувството, че просто ми препредава някакъв слух; по тази причина съм крайно неуверен да си го поръчам. И затова питам вас, читателите на блога: знае ли нещо за това средство, надежно ли е, има ли смисъл да си го поръчвам и пр.

Ето и сайт, в който се обяснява Какво е армакс? - така се нарича препаратът - и също Как да поръчате АРМАКС?. Иначе не е скъпо, и било крайно ефективно; някой знае ли нещо, пробвал ли го е, стува ли си човек да го купува и използва.

Благодаря на оня или ония, който (които) ще ми отговорят!


Тагове:   наистина,   дали,   въпрос,   наивници,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!