Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2193250
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.12.2009 16:13 - Гледайте филма, който няма да пуснат по нито една телевизия
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 431 Коментари: 0 Гласове:
0




imageТази нощ почти не спах; спал съм я има, я няма два часа. Причината? Ами щото съм непоправим идиот, понеже съм безнадеждно ненормален. Тази причина в моя случай си е априорно ясна. А поводът е следният.

Снощи към 22.30 един интернетен приятел по Скайпа ми писа следното:

Филмът "Приключено по давност". Този филм няма да го пуснат по никоя телевизия. Но пък го има в нета. Ето какво мисли един много ценен от мен блогър за филма.

Това беше. Благодарих на човека, и почнах да свалям филма. Свалете си го и вие ако искате. Дали това, което правя в момента, не е забранено, дали не е страшно нарушение на някакъв закон това, че давам линк към мястото, от което може да се свали този филм?! Дали за всичко това няма да ме вкарат в затвора? Майната им, да ме вкарват! "Който не обича риска се страхува от свободата". Думи на Симон дьо Бовоар. Свалете си го и вие, та да си правим после компания в затвора...

Трябва също да спомена, че преди около месец, месец и нещо друг един мой приятел ме срещна на главната улица в Пловдив, поговорихме си малко за това-онова, и той в един момент ми рече:

Да не забравя за нещо важно: тази събота, от 10.00 часа, в Новотел "Пловдив" ще се прожектира един много хубав филм, документален, за подпалването на Партийния дом в София през 1990 година. Направи всичко възможно за да го гледаш, щото този филм никъде другаде не можеш да го гледаш.

imageАз тогава силно се заинтересувах, реших непременно да отида, ала животът постоянно ни поднася какви ли не изненади: случи се нещо, което изключи възможността да гледам тогава този филм. Ето обаче тази нощ, като по поръчка, ми се удаде тази възможност.

Свалих авторския документален филм на Малина Петрова (на снимката) и почнах да го гледам. Няма да описвам впечатлението си. Просто е излишно. След като го изгледах отидох да си легна, ала не можах да заспя. Станах, писах разни неща, пак опитах да легна и да заспя, не можах. Не знам защо, но е факт. Сигурно е защото съм ненормален и когато другите спят, аз гледам почти забранени филми и, представете си, мисля върху видяното и чутото в тях...

Ето сега е 5 часа сутринта и аз пиша тия думи, за да препоръчам филма и на други хора, които не са го гледали. Струва си. Само това ще кажа. Най-вече си струва за хора, на които не е безразлично бъдещето на България. Другите могат и да не го гледат.


Тагове:   телевизия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!