Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2195977
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.11.2009 11:06 - "Частен случай", илюстриращ съдбата на хиляди българи
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 351 Коментари: 0 Гласове:
0




imageГосподин Танушев, запознах се с всички материали. Съчуствувам ви искрено! Много крива работа. Вашата съпруга е допуснала грешка като е споделила състоянието си пред тази "доброжелателка". Това е наистина тежка несправедливост, но това е Вашата съдба.

Мисля обаче че трябва да я възприемете като си представите, че може да бъде и много по-лошо! Ще опиша съдбата на хиляди българи като мен.

Децата ми не бяха отнети от Българските социални служби, аз сам ги напуснах. Заминах нелегално за Германия. Преди да замина деляхме четери човека по 20 ст. на ден. Оставих на грижите на жена си дъщеря на 13 г. и син на 11 г. - на най-трудната възраст. Нямаше как, финансовият проблем беше жесток. Изкарах абсолютно сам, без никакви контакти - почти две години. Не издържах повече така.

Тогава жена ми остави децата на грижите на майка си и дойде при мен. Изкарахме още една година и се върнахме. Успях ме да разрешим някой от финансовите си проблеми, но бяхме загубили децата си!

Всичко се бе преобърнало с главата надолу. Идваше ми да се самоубия! Дъщеря ни беше в десети клас, а се беше изнесла от къщи. Живееше с някакво момче и изобщо не искаше да чуе за нас. А пък синът ни ни посрещна с раздразнение, нервност и някак странно подсмърчащ. Не след дълго се разбра, че е попаднал сред наркомани. А по-късно го осъдиха и за притежание на 100 грама марихуана.

Не мога да ви опиша колко сме страдали за това, което причинихме на децата си с нашето отсъствие! Осем години ни бяха нужни за да върнем отново децата си! Можеше ли това да не ни се случва, или това ни е Съдбата! Със здраве и дано сте ме разбрали правилно!

(Текстът написа: krasawec6)



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!