Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2193360
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.11.2009 12:24 - Моля, гласувайте за мен в анкетата "Най-дразнещ блогър", предложена от вожда на чалга-блогърите в България, знаменития Бялгазар Илич
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 713 Коментари: 0 Гласове:
0




imageМоля, непременно участвайте в тази анкета като гласувате за мен. Ще ви обясня защо предлагам това. Вчера например помолих всичките си приятели да идат и да гласуват за мен. В резултат успях да преодолея съпротивата на Николай Бареков и поведох класацията. Но ми се иска да се откъсна така напред, че да стана недостижим в туй отношение: "дразненето".

Знаменитият Бялгазар Илич сред блогърите е това, което, примерно, е великият Кондю сред дейците на музикалната култура на България. Той е безспорен лидер на ясно изразената чалга-линия в блогърското ни движение. Всеки разбира какво значи това чалга-ниво в блогването: ами значи невероятно претенциозно изявяване не на друго, а на най-крещяща душевна мизерия, това значи. По тази причина заслужава да бъде подкрепена анкетата му, като в този експеримент ви предлагам да участвате със следната идея.

Просто като разбрах, че има опасност Н.Бареков да спечели титлата на най-дразнещ блогър, прецених, че това ще е крещяща несправедливост - и по тази причина реших да се пожертвам, понеже от всички останали в анкетата само аз имам възможността да го детронирам от това място. Защо ли? Ами ето защо:

Защото да се запитаме кои са възприемани от мнозинството у нас като "дразнещи" и като "най-дразнещи"? Ясно кои: ами тия, които не са като мнозинството, които с нещо се отличават, сиреч, които са личности с по-ярка индивидуалност, които носят в себе си някакво силно личностно присъствие или духовно превъзходство. Точно тия биват най-много мразени, те именно и най-много дразнят. Като психологическият механизъм за това е твърде прост: завистта е движещия мотив толкова да дразнят и да бъдат мразени тия, които с нещо превъзхождат безликата тълпа от посредствени и некадърни хора.

imageТа ето че, от тази гледна точка погледнато, смятам, че ще е същински резил не кой да е, ами тъкмо Бареков да възглави класацията за най-дразнещ блогър. Давате ли си сметка какво би означавало всъщност това? Ами би означавало, че не кой да е, ами Бареков, по всеобщото признание, е най-ярка личност, именно той се отличава с най-силно изразено личностно превъзходство и прочие. Кажете сега: не е ли същински резил точно Бареков да стане символ на личностно богатство и превъзходство?! Не, аз лично не мога да преживея това, щото то ще означава, че като общност сме деградирали дотам, че не кой да е, ами Бареков да възприемаме, моля ви се, като личност!

И ето защо реших да се пожертвам и като единствен, който има шанса да се справи и да победи самия Бареков, да призова всички мои познати, приятели, посетители на блога да помогнат да спасим от пълна дискредитация личностното начало у нас, а това може да стане като гласуват за мен. Какъвто и да съм, все пак, чини ми се, като личност превъзхождам Барекова, нищо че оня е носен от вълните на славата, богатството и какво ли не. Щото тия неща нямат отношение към личностното. Ерго: аз заслужавам тая титла на най-дразнещ блогър.

Тия, които не ме възприемат като дразнещ, нека сега се запитат честно, нека да си зададат този въпрос: не се ли почувствах прекалено раздразнен от тая толкова необичайна молба на тоя толкова екстравагантен Ангел Грънчаров? Я го виж ти, самозабрави се до там, че да моли него да подкрепим?! Е, тогава с чиста съвест ще ида да гласувам за него. Разбира се, че ме раздразни с тая своя екстравагантна молба, ще ми се прави той на оригинален, я го виж ти! Нека да стане най-дразнещ, та белким миряса! Затова съвсем честно, без компромис със съвестта си, ще гласувам за него: заслужи си го, безсрамникът!


Тагове:   мен,   моля,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!