Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174445
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.11.2009 11:54 - Мое участие в предаването на БНТ, Канал 1, "В неделя с...", в Деня на будителите, на 1 ноември
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
0




image imageНякои вече са разбрали, че в неделя, 1 ноември, ще участвам - стига да е живот и здраве! - в предаването на БНТ (Канал 1), наречено "В неделя с...", с водещ Димитър Цонев. Преди около седмица ми се обади сътрудник на предаването, каза ми, че бил чел мое интервю за будителите, сподели, че му било харесало, и ме покани да участвам в предаването; съгласих се, макар че не съм добре здравословно. И тъй, в неделя, към 13.30 ще се появя в разговор с Д.Цонев и други, ще разговаряме около темата за "народните будители - народни мъчители"; щото, като будиш някой, който спи, обича да спи и много му се спи, ти го тормозиш, и това е същинско мъчение за него!

Ето как се представя този брой на предаването в сайта на БНТ:

В неделя с... - 1 ноември 2009

За какво трябва да се събуди днес българинът? За какво си затваряме очите? Кое ни приспива и кое ни пробужда? Защо трябва да се пробуждаме? Съдържа ли послание към бъдещето този празник, или се възприема като един архаизъм? Съхранил ли е днес българинът частица от духа на възрожденците? На тези въпроси ще търсим отговор в предаването „В неделя с..." на БНТ в неделя 1 ноември.

В самия Ден на народните будители ще гостуват: вокален ансамбъл „България", фолклорен състав „Бистришки баби", професор Боряна Христова - директор на Народната библиотека „Св. Св. Кирил и Методий", Ангел Грънчаров - преподавател по философия в ПУ „Паисий Хилендарски", художника Пейо Колев, журналистът Иван Бунков, Теодосий Спасов, Никола Гюзелев и Любомир Левчев.

Всички те ще ни помогнат да разберем има ли величие в делото на будителите от Възраждането до днес или него вече го няма.

Не пропускайте « В неделя със..» , 11 часа, по БНТ! Покани на билетния център на НДК.


Мили Боже, сега виждам, че в предаването ще участва и Левчев! Дали да не се откажа, а? Щото като го видя нищо чудно да припадна; не мога да стоя до такива, особено пък до тоя, дето е написал: "Другарю Живков, никой не може да ми забрани да те обичам!". Дано Левчев не участва с мен, щото наистина има опасност силно да се разстроя и да припадна! Опази ме, мили Боже, от тоя специално!

imageКакто и да е, държа да подчертая, че в моето представяне са допуснали груба грешка: вече отдавна не преподавам в ПУ "П.Хилендарски". Днес ще се опитам да им съобщя за тая грешка, щото гледам, че и реклама по БНТ се върти със същата грешка.

Та имам писмено представени 6 въпроса, по които ще ме питат. И представа си нямам колко минути ще ми дадат за да кажа нещо; предаването уж е голямо, време бол, но знае ли се колко ще отредят на мен, дето, както се казва, съм един никой: особено пък поставен до звездата Левчев!

ЗАБЕЛЕЖКА: Ето накрая, отдолу, някои неща по темата, интервюта и статии, които изрових от блога си (една не е писана от мен), и които ще прочета, за да не изпусна нещо важно в самото предаване. Ама всичко човек едва ли може да каже, затуй трябва да избера най-важното. По това ще поработя днес, ден преди предаването.

Та така: стискайте палци, щото аз не съм "телевизионен лъв" като Левчев и някои други, не съм свикнал, и затова доста се притеснявам! Здраве да е де, иначе с другото човек може да се справи!

Ангел Грънчаров: На България са й нужни смели и силни хора

Ангел Грънчаров: Да загубиш младежкия си дух означава да си се отказал от свободата си

Интервю с философа г-н Грънчаров

Истината за нас самите е за предпочитане и пред най-красивия мит, мое интервю за будителството, дадено пред българският вестник "България сега" (Канада, САЩ)

Истината за нас самите е за предпочитане и пред най-красивия мит (Препечатка на същото интервю в сп. АЛТЕРНАТИВИ, Париж)

Българските учители, нашите съвременни будители


Тагове:   неделя,   ноември,   мое,   канал,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!