Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2173677
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.11.2009 12:25 - Архангелов ден е: покана за виртуално празнуване на именния ми ден
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 802 Коментари: 0 Гласове:
0




imageПърво от интернет научих, че днес е Архангеловден: няма как, със ставането влизам в Мрежата. След това съпругата ми ме поздрави. Не че бях забравил, а просто не осъзнавах, че днес е моят именден. Значи днес ще празнувам, както е според обичая. Тръгвам след малко да се подготвям за гостите; щото, по нашия български обичай, за именден не се канят гости, а всеки може сам да си дойде.

За мен този път именния ми ден е смесен и с трагичен привкус: от три седмици съм болен, сърцето ми не може да влезе в ритъм, независимо от лекарствата. Утре лекарите ще ме вкарват в ритъм с токов удар, с т.н. "кардиоверзио". Това е последно и твърде опасно средство: щото след удара сърцето може и да спре! Ако ми е писано, утре няма да ме има. Затуй днес ще празнувам: ами ако тоя ден ми е последен?! Извинявайте, че споделям тия мои притеснения, но наистина съм обезпокоен, та затова го правя: поне малко да ми олекне. Човешка психология е това...

За мен истинският празник е да чета някоя хубава книга, това ще правя най-вече. Впрочем, от няколко дни чета превъзходна книга: НЕЩАТА ОТ ЖИВОТА И ТЯХНАТА ЛОГИКА, автор Тим Харфорд, изд. ИЗТОК-ЗАПАД. Но след малко първо ще ходя на пазар, а после съпругата ми ще подготвя именния ден, а аз ще й помагам, като в паузите ще чета книга. Гостите трябва да почнат да идват в късния следобед или вечерта. Има време и за четено дотогава.

А пък, понеже много уважавам и ценя читателите на своя блог, ги каня на виртуално празнуване на именния ми ден тук, в блога. През час ще прескачам тука за по няколко минути, за да ви уважа. Няма как тук да черпя с вино и ракия, нито пък с бонбони или сладки. Но ви угощавам даже в излишенство с разни мисли, идеи, спомени за преживелици и с какво ли не друго: музика, записи на лекции и прочие. Смятам, че това угощение ви харесва, на едни, предполагам, харесва, други се дразнят, няма как иначе. Но с това мога, с това ви угощавам. И днес на празника само това мога да ви поднеса.

Ползвайте го, угощавайте се донасита за мое здраве: днес съм именяк! Живот и здраве да е, и утре, дай Боже, да прескоча трапа. Имам още няколко неща за свършване, като ги свърша, тогава може и да се запътя на последното пътуване. Затуй, моля ти се, Господи, не ме прибирай все още! Защото засега имам много работа, която само аз мога да свърша, и затуй не ща да си ида...



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!