Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192995
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.11.2009 11:09 - Абе кой е тоя Гамизов бе? Дали отрано не ни го пробутват за следващ "спасител на нацията", както навремето ни пробутаха бате ви Бойко?!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
0




imageНа всички в устата е името "Стефан Гамизов", който бил направил не знам що си, бил казал не знам какво си, поради което за него гърмят всички медии, а даже г-жа Ризова го покани най-официално непосредствено след Бойко Борисов и му оказа не по-малка чест отколкото на самия министър-председател, ако не и по-голяма. Преди време пък, ако си спомняте, лично Гоце Първанов, Пишман-Президентът на България, се изказа по повод на някакви гамизови изцепки, поради което, в резултат на мощната президентска подкрепа, рейтингът на туй крещящо недоразумение Гамизов литна до космически висини и за малко, а-а, да засенчи галактическия рейтинг на самия колос Бойко Борисов.

Ала после временно спряха да надуват балона "Гамизов", а пък сега отново, гледам, някой го извади на преден план във връзка с ченгесарското шоу около ДАНС, което разиграват с дружни усилия всички по-първи шоумени на республиката ни - като се почне от първия и ненадминат шоумен Бойко Борисов, та се мине през Станишев, Гоце, Бареков, Яне Янев, разбира се, та чак до Костов дори се наложи да се опре. Даже, чета, Едвин Сугарев, е написал подобаваща сага за "случая Гамизов", наречена Скечът ДАНС и хероят Гамизов, а това означава много: Сугарев не пише току-така, а - в качеството си на бивша синя икона - се цели много внимателно и не пилее думите си за който и да е. Даже ще си позволя да кажа нещо, което може да прозвучи нескромно и грозно, но както и да е, за истината съм способен да понеса всякакви неудобства.

Ще кажа това: абе ако някой е хапал по-яко от мен Гоце Първанов, да каже, ама не вярвам; Иво Инджев само за една реплика немилостиво беше изгонен от телевизията, а после години на ред не му дават работа никъде, един вид го обявиха за нещо като прокажен; а аз написах и издадох две книги, в които, така или иначе, наред с другите, главен герой е Гоце Първанов, там съм написал крайно неудобни истини за заверите, в които участваше този "херой на нашето време", за морала и за психологията му съм писал това, което никой не е посмял да каже или напише ("Мона Лиза от Сирищник" и пр.), но ето, на Гамизов оказват чест лично президентът, и Едвин Сугарев даже, а за моите книги всички единодушно мълчат, защо ли е така? Що е направил тоя Гамизов бе, я ми покажете нещо, което е направил?! Освен да дава интервюта, че бил не знам какъв си, че бил "най-великият", че щял да ни спасява и прочие простотии, които говорят на всеки с що-годе здрав разсъдък, че Гамизов е чист психологически феномен, едно пълно недоразумение, ама специално недоразумение, за което всички се грижат бащински да цъфне и прочие. Та значи ето, за Гамизов всички говорят, а за моите книги всички мълчат, мълчи даже и самият Иван Костов, на който лично му изпратих на два пъти по 2 екземпляра и от двете книги, ала и той се прави на ударен и упорито мълчи. Защо ли?

imageНе че искам да се говори за мен или за книгите ми, просто питам, понеже ми е чудно. Да беше написал Гамизов книжка подобно на Сергей Станишев, разбирам, да се шуми неуморно. Да беше получил Нобелова награда, пак ще го преглътна, ама това, за едното нищо да го издигат на пиедестал, както навремето нашите усърдни ченгесарски медии туриха на пиедестала самия Бойко Борисов, това не мога да преглътна. И то не за друго ме е яд, изобщо не за мен - мен главата да ми ядат кучетата пак бива - ами затова, че ни правят всинца нас на пълни идиоти и кретени, пробутват ни поредния "спасител", а пък ний като говеда умно кимаме и им играем по свирката: ето, сега и аз, без да искам, пиша за Гамизов! И кой ли не писа вече, и кой ли не говори вече, всички, всички до един участват в игричката, и самият Сугарев, и самият Костов даже (комуто не се сърдя за туй, че мълчи за книгите ми, човекът може и да не ги е чел, нему до книги ли ли му е в тия интересни времена, в които живеем напоследък).

Така че, помнете ми думата, тоя Гамизов, нищо че издиша отвсякъде, му отреждат някаква може би неизвестна даже на самия нему историческа рол: току-виж, един ден се събудим и разберем, че само в Гамизов е надеждата вече на многострадалния ни и толкова тъп народец, че нему требе да поверим съдбините си! Мале-мале, виждате ли докъде ще я докараме ако не си опичаме ума?! Но то след като Симеон ни пробутаха, след като Бойко даже туриха на най-висшия пиедестал на кажи-речи напълно абсолютен властелин, колко му е някакъв си там Гамизов да турят където им скимне: при толкова прост народ сичко може да стане, нема невъзможни неща! Дали пък Гамизов не го гласят за президент, а, как мислите? Или за Патриарх го готвят когато се помине светиня му Максим, а? (Чакай да мълча, щото имам голяма уста, и току-виж, предизвикам караконджолите, та нищо чудно да изпреваря тъкмо аз дедо Максим, светиня му: както съм я загазил със сърцето напоследък!).

Няма да се учудя на нищо, но зная, че на Гамизов са отредили някаква особена рол, щом пръскат толкова пари по него. Щото с пари се ходи по нашите медии, вий да не мислите, че зарад хубавите и честни гамизови очи или заради загадъчната му полуусмивка се напреварват да го канят водещите и репортерките от телевизиите?! Май готвят още отсега заместник на месията Борисов, сигурно е така, така ми се чини, и то с все по-голяма увереност. И ако това мое предчувствие се окаже верно, ако он, поредният български спасител, се нарича и носи името Гамизов, а това ще се разбере до годинка-две, тогава моя милост си взима шапката, и се маха от тая прокълната страна завинаги и окончателно!


Тагове:   както,   дали,   нацията,   спасител,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!