Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192827
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.10.2009 11:47 - Продължава сагата около нечуваната наглост на БТК и Вивател, тероризиращи по недопустим начин своите клиенти
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 349 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageВ случая такъв клиент, понасящ издевателствата им, по едно стечение на обстоятелствата, съм аз; но от отзиви досега, които се получиха в блога ми, си личи, че не съм единствен случай. Става дума за това, че БТК и Вивател не ми признаха държавната субсидия за безплатен интернет за учители. Аз описах случая и обстоятелствата около него: БТК и Вивател прибягнаха до комунистически по същината си терор срещу моята личност: трижди проклети да са! и БТК трябва да разбере, че вече не е държавна компания, която може да тормози безнаказано гражданите както й скимне.

По-нататък, разбира се, написах жалба до БТК, на която те до този момент никак не са реагирали; след 4 дни ще изтече срока, в която те са длъжни да дадат някакъв отговор. Но тия дни те ме сюрпризираха още по-неприятно. Ето за какъв абсурд става дума, за който аз непременно ще уведомя комисията за защита на потребителите.

В края на месеца, както си му е реда, аз си платих интернета, който при мен е обвързан със сметка за стационарен телефон, който, както и повечето потребители на интернет, държат само защото БТК неправомерно е обвързала тия две услуги. Но пък, понеже две седмици преди това бях подписал, подведен от служителка на Вивател, "услугата Хармония" (интернет, обвързан вече не само с домашен телефон, но и с един мобилен!), преди няколко дни получих съобщения, че не съм си бил платил "дължимата сметка" за... интернет и телефон! Брях, та нали преди два дена ги платих, как така да не съм ги платил?! - скочих ядосан аз и бързо отърчах до най-близкия офис на БТК да протестирам.

imageДа, обаче там най-любезно ми обясниха, че заради услугата "Хармония", която съм сключил преди три седмици, трябвало още веднъж да платя таксата си за интернет, пък те после, следващия месец, щели били да ми приспаднат парите! Значи, оказва се, за едно и също нещо - интернета - трябвало да платя два пъти! Попитах как така, не усещат ли, че прекаляват, а те знаете ли какво ми отвърнаха: ами, господине, БТК няма как да знае, че сте сключили услугата "Хармония", те си вземат своите пари, ние нашите, а пък после ще ви се приспадне едната такса. И ми го казват това най-нагло, при положение, че и последното дете знае, че БТК и Вивател са едно!

Дадоха ми срок до 6 септ. да си платя още веднъж. Няколко дни мислих какво да правя, накрая се принудих да платя. За да ги накарам хубаво да стъпят в хлъзгавия лук, а после да протестирам в комисията за защита на потребителите: не може за една и също услуга да се плаща два пъти! Няма такова нещо в свободната пазарна икономика, това е злоупотреба, наглост и дори престъпление. Днес ще звънна на комисията, понеже тя пък, милата, няма имейл, за да й пиша!

Аман от тия простотиите на тия наглеци, писна ми вече съвсем! Значи първо ми отрязаха безплатния интернет за учители, аз протестирах и се жалвах, не ми отвърнаха нищо, а пък после ме глобиха за непослушанието ми, като ме накараха да платя два пъти таксата за интернет! Значи загубата ми е, фактически, тройна, наглостта им е също тройна: губя държавната субсидия, а към това трябва да се прибавят и две такси за интернет. Това ако не е пълна наглост, аз тогава не зная какво е.

imageИзходът е един: щом като са така нагли, трябва да си получат заслуженото. Аз като тотално обиден и ощетен потребител трябва да им отмъстя, като се откажа от тяхната "услуга", която за да се подиграят с нещастните потребители, е наречена "Хармония". И ако наруша договора и се откажа от услугите им, санкцията знаете ли каква била? Ами да си платиш таксите за целия срок на договора, т.е. за 12 месеца! Ето на това аз вече му викам пълен терор! Разбира се, нищо няма да платя на тия наглеци и ще се съдя до дупка с тях ако трябва, но на тия безобразия трябва да се противодейства някак! Срам, в кой век живеем вече!!!


Тагове:   терор,   БТК,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!