Блогрол
1. HUMANUS
2. Тайнството на живота
3. Преследване на времето
4. Лаборатория по философия
5. Психология - издания
6. СВОБОДНА ВИРТУАЛНА АКАДЕМИЯ
7. ЦЕНТЪР ЗА РАЗВИТИЕ НА ЛИЧНОСТТА
8. БЛОГ-АРХИВ
9. АКАДЕМИЯТА
10. ДНЕВНИКЪТ МИ
11. ЕРОТИКА И СВОБОДА
12. УНИВЕРСУМЪТ НА СВОБОДАТА
13. ПРЕСЛЕДВАНЕ НА ВРЕМЕТО
14. ЕТИКА НА ДОСТОЙНСТВОТО
15. СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ
16. БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА
17. ПРАКТИЧЕСКА ФИЛОСОФИЯ
18. ВИДЕОЛЕКЦИИ
19. Главата на вестника
2. Тайнството на живота
3. Преследване на времето
4. Лаборатория по философия
5. Психология - издания
6. СВОБОДНА ВИРТУАЛНА АКАДЕМИЯ
7. ЦЕНТЪР ЗА РАЗВИТИЕ НА ЛИЧНОСТТА
8. БЛОГ-АРХИВ
9. АКАДЕМИЯТА
10. ДНЕВНИКЪТ МИ
11. ЕРОТИКА И СВОБОДА
12. УНИВЕРСУМЪТ НА СВОБОДАТА
13. ПРЕСЛЕДВАНЕ НА ВРЕМЕТО
14. ЕТИКА НА ДОСТОЙНСТВОТО
15. СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ
16. БЪЛГАРСКАТА ДУША И СЪДБА
17. ПРАКТИЧЕСКА ФИЛОСОФИЯ
18. ВИДЕОЛЕКЦИИ
19. Главата на вестника
Постинг
04.10.2009 12:49 -
Получих официален отговор от пресцентъра на МОМН на своето "Отворено писмо" до Министър Фандъкова
Днес получих следния имейл от пресцентъра на Министерството на образованието, младежта и науката по повод на моето Отворено писмо до госпожа Министъра на образованието, младежта и науката - отправено чрез всички медии от 3 септември 2009-та година:
Подател: press_mon press_mon@mon.bg добави в адреси
До: angeligdb@abv.bgangeligdb@abv.bg
Относно: Na vnimanieto na mr. Angel Grancharov
Дата: Четвъртък, 2009, Септември 24 13:25:27 EEST
Файлове: (1) Прикрепен файл
Уважаеми господин Грънчаров,
Благодарим Ви за изразената позиция, в която личи голям професионален опит и искрена загриженост за бъдещето на образованието в нашата страна.
Доколкото анализът на актуалното състояние на училищното образование е един от етапите в планирането на ефективна политика, МОМН използва целия си ресурс за получаване на цялостна картина на проблемите в системата. Основните от тях са дефинирани в Националната програма за развитие на училищното образование и предучилищното възпитание и подготовка (2006-2015 г.) и до голяма степен съвпадат с посочените във Вашето писмо.
Програмата задава принципите на промените, поставя цели и задачи и разписва конкретни мерки за превръщане на училището в желана територия за ученика и учителя и връщане на доверието в качеството на образованието. Съзнателното желание за промени, което е факт, както за обществото, така и за професионалистите, налага те да бъдат принципно осмислени и публично дискутирани.
Приемаме писмото Ви като част от тази дискусия.
Поздрави от Пресцентъра
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.