Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2197482
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.10.2009 12:42 - От комунистическите наглеци Бокови няма спасение: сега ще тормозят вече и ЮНЕСКО, сиреч, целия свят!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 260 Коментари: 0 Гласове:
1



   

 

imageАз съм казал основната си мисъл в заглавието. Просто изпитвам погнуса от тия наглеци. Не само от Бокови, но от Бокови особено. И от Пирински. И от Станишеви. И от Живкови. И от Такови. И от Велчеви. И от кои ли не. И от сите. Синчетата, щерките и внуците на цялото им Политбюро са на най-възлови места в цялата ни държава, а сега, виждаме, напират вече и към Европа и към целио свет! Аман от тая напаст! Хей, хора, що спите: как ли ще се отървем от тая напаст, кажете ми де?!

По тази причина не мога и не ща да пиша. Гадно ми е. Аман от наглостта им на тия Бокови. Сега чак до ЮНЕСКО се довлякоха: да тормозят с наглостта и с лъжливостта си целия свят вече.

Младите не знаят, но братът на "новата шефка на ЮНЕСКО" (!) (която сама, впрочем, беше заместник-министърка на външните работи на Жан Виденов!) се прочу с най-голямата наглост, която комунистически мозък изобщо някога е могъл да измисли; именно, когато го запитаха репортери какво ще каже, ще поемат ли комунистите вина за стореното, он, остроумецът, отвърна:

"Какви вина?! Ний поемаме вина само с мезета!"

А ето какви сладникави думи, от които струи колосално лицемерие и комунистическа наглост, е благоволила да произнесе новата шефка на ЮНЕСКО:

„Объркана съм. И съм много щастлива. Много съм щастлива, че успяхме. Успяхме всички заедно. Изключително благодарна съм на медиите, защото в известен смисъл те вярваха в мен повече, отколкото някои други. Изпитвам изключително голямо удовлетворение, защото мисля, че на България й трябва успех. Сега го постигнахме и това ме кара да се чувствам горда и доволна. Подарявам този успех на България. Ние заслужаваме по-добра съдба, ние сме хора много стойностни, много качествени, в никакъв случай не сме по-лоши от другите. Знам, че можем."

imageГнусотия пълна! Отврат! Нека Западът да им бере срама като се опитат сега тия наглеци да окрадат и ЮНЕСКО. А вероятността, че ще се постараят да си покажат рогата, т.е. лъжливата и крадлива същност и там, е стопроцентова. Те, знайно е, срам от нищо нямат. Е, нека сега сестрата да вземе брат си в ЮНЕСКО. Щото той май е безработен. Е, труди се, предполагам, под крилото на Гоце, ама нека и он да излезе на световната арена. И да се маха оттука - завинаги! Аман вече от тия: не наядоха ли се, не накрадоха ли се, не налъгаха ли се, не налицемериха ли се?!

Младите не знаят, но бащата на брат и сестра Бокови беше един от най-приближените на комунистическия диктатор на България. Не ми вярвате, нали?! То си не е за вярване, ала е точно така. Запомнете от мен: за комунист невъзможни неща нема! Туйто! Нагли са до колосалност, до абсолютност, до безкрайност, до абсурд! Думите на езика не стигат да се каже колко са нагли. Те са самата наглост! Майната им най-после!


Тагове:   юнеско,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!