Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174022
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
25.08.2009 18:58 - Как да предпазим премиера Бойко Борисов от това да не стане наш роден български Уго Чавес?
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 771 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageТози въпрос все повече ме тревожи напоследък. Ще ви обясня какво имам предвид, ще се радвам, ако схванете същинските основания на безпокойството ми. Мисля, че не е за пренебрегване този проблем, особено пък ако си дадем сметка за психологическия тип личност, към който можем да отнесем нашия толкова любим (за повечето от българите в този момент!) премиер.

Предполагам всички знаят кой е Уго Чавес. Президентът на Венецуела. Но също така и голям пич, любимец на медиите, който, досущ подобно на нашия премиер, обича твърде много да дава изявления пред репортерките, пространни интервюта пред любезни и разтапящи се от страхопочитание и чувства интервюиращи, подобни на нашия Бареков. Нещо повече, Уго Чавес даже и в битността си на президент си има дори свое собствено телевизионно предаване! Надявам се, забелязвате сами доколко си приличат нашия любим премиер и Чавес, венецуелския президент.

И Чавес е едно медийно творение, един медиен продукт, и нашият Бойко Борисов е досущ същото. Но Чавес мина всички граници и вече се стреми към пожизнена власт, той прави последните приготовления, за да стане диктатор на Венецуела; след като изкара два поредни мандата, предизвика референдум за промяна на Конституцията, първо го загуби, но после го спечели, и сега може да си управлява колкото си иска. За целта Чавес вече закрива и забранява медиите, които не го хвалят. У нас пък комай вече няма медии, които да не хвалят Б.Борисов, така че няма нужда да бъдат забранявани: у нас журналистите сами си свалят гащите, за да ги... оножда властта. Аман от подлизурковщина бе, тия минаха всички граници вече?!

imageПростете за метафората, но ми се изчерпаха думите за да изразя презрението си към подлизурковщината на водещите ни журналя, поради което ми се налага да прибягвам към пиперливи метафори. Накрая, за да свърша с приликите, и Чавес е генерал, и Б.Борисов е генерал. Идилията може да стане пълна, поради което, признавам си, много ме е страх. В диктатура, подобна на латиноамериканската, не съм живял още - и, признавам си, не ми се живее тепърва. Мерси, не ща!

Аз вече писах за това, че има опасност нашият Б.Борисов да стане наш, роден, български Путин. И от това ме е много страх. Между Путин и Чавес има много прилики, т.е. има неща, които са валидни и за нашия Б.Борисов, само дето тук са все още в не толкова напреднала фаза. Ето, след тия избори, кажи-речи, и у нас не останаха други партии освен проправителствените (съюзниците на ГЕРБ, именно "Атака", РЗС, Синята коалиция) и... комунистите (същото е и в Русия, и там комунистите са единствена алтернатива и опозиция на властта, да пази Господ!).

Сидеров е нашият Жириновски, и досущ също като истинския Жириновски се оказа голям фен на Путин, пардон, на Бойко Борисов. И Путин бива припознаван от някои западни среди за "демократ", същите западни среди пък видяха в нашия Б.Борисов даже "дясна" програма и идеология. Съвпадението на конфигурациите в политиката между Русия и България е пълно. Но да не се отклонявам, думата сега ми е за това как да направим така, че нашият Бойко Борисов да не стане наш роден български Уго Чавес.

Няма да е леко де, признавам си, че не виждам изход. Тенденцията, по която тръгнахме, вещае лош край. Оня ден като гледах как премиерът се включва в централните новини на една телевизия, се сетих за Чавес, тогава ми хрумна идеята да напиша този коментар. Б.Борисов, нищо че вече е премиер, не отказва нито едно медийно участие; вярно, той има тренинг, ама все пак кога ли ще има време да ни управлява от тия интервюта бе?! Оставете човека да си гледа работата бе, журналя!!! Аман от вас, всичко сте способни да провалите! Гъделичкате човека години наред и то в най-слабото му място и не мирясвате! Да бе, знаете дека му е слабото място на премиеро, ами обича човеко да дава интервюта, и като лешояди се юрнахте да вземате интервюта от него! Срамота! Оставете премиера да работи "на ползу роду", дето се вика бе, де гиди нахална журналистическа гилдио! А той сега нема време от вас и до онова место да иде, както сте я подкарали?! Резил! Танталови мъки са неговите заради вас, спрете поне малко де!

imageЕто, Бареков, даже бидейки на почивка в Гърция, успява дистанционно да взема интервюта от любимеца си Бойко: как стават тия неща, не знам?! Некой ако знае, да ме светне, аз не знам. Нищо чудно и постоянно функциониращ телемост да има от спалнята на Бареков до премиерския кабинет на Борисов, знам ли? Казва ли ти някой, та да знаеш?

Вчера пък премиерът Бойко Борисов лично призова шофьорите да не настъпват толкова педала на газта. Хубав съвет, ама това ли му е работа на него?! Нима си нямаме катаджии? Нима великанът Бойко сичко сам требе да свърши?! То е Уго Чавес е великан де, но видяхме какви щуротии свърши в братска Венецуела, а нас какви ли изпълнения ни чакат тепърва?! Тръпки ме побиват като се сетя, да плюем в пазвите си, щото не е на добро, туй ще река аз.

Б.Борисов вече кажи-речи се хлъзна по опасна наклонена и намазана с мас плоскост, от която после спиране нема. Вече има пълната власт в страната, цялата му партия лежи на колене пред него, а подлизурковците от всички партии и тенденции го гледат като кученца право в очите. Той има пълномощията на диктатор, никой не смее да оспори неговата дума. Даже и Костов мълчи и тепърва още ще мълчи. Никой нищо не смее да каже срещу него. Аз комай единствен се осмелявам, но то е по единствената причина, че мен никой и не ме слуша де, не за друго.

imageИ не защото съм голям смелчак пиша тия неща, ами щото, признавам си, много ме е страх. Казах, че в диктатура от латиноамерикански тип не ми се живее. И не ща да живея, мерси, стига ми комунистическата, в която се наживях навремето, която съсипа младостта ми. А както е тръгнало нищо чудно скоро да сащисаме целия свят - като си устроим първата латиноамериканска "демокрация" в рамките на самия Европейски съюз! Честито да ви е, драги ми български поспаланковци и наивници! Майната ви най-после ако оставите нещата да стигнат до този толкова жалък и позорен край!


Тагове:   наш,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!