Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2193211
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.08.2009 18:41 - Един съвсем логичен, но затова пък твърде неудобен въпрос към журналиста Георги Коритаров
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 206 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageТия дни открих, че известният наш журналист Георги Коритаров - не крия, че го оценявам, въпреки всичко, като един добър журналист - също си е създал свой личен (авторски) сайт или блог. Реших да изпробвам възможна ли е двустранна комуникация с журналист като него - това у нас, разбира се, е по-скоро изключение журналист "от такъв ранг" да отговори на обикновен гражданин като мен!

И тъй като тази сутрин забелязвам, че Г.Коритаров е написал свой анализ по повод на новоразкритите досиета за съпричастност на доста журналисти към ДС (при това под едно крайно възторжено, като от първите петилетки на строителството на комунизма, заглавие ГОРЕ ГЛАВИТЕ!), та дръзнах и му отправих следния логичен, но затова пък твърде неудобен за "патриотичните служителите на ДС" като него и като министър Божидар Димитров - и затова така внимателно и старателно премълчаван въпрос:

Г-н Коритаров, опитвам се да Ви разбера и на моменти ми се струва, че успявам. Но има едно нещо, което разваля цялостното впечатление. И то е твърде прозаично и просто: ДС беше филиал на КГБ, нали така? Това не го отричате поне, надявам се!

Можете ли в такъв случай да ми обясните: как така се гордеете, че като разузнавач сте служил на само българската държава, след като организацията, към която сте работили (наричана също "железен юмрук на Партията"!), е била на пряко подчинение на зловещата тайна служба на съвсем друга държава, именно КГБ на СССР?

Ако се опитате да ми доказвате, че ДС била "патриотична организация", какво стана с тогавашния "комунистически интернационализъм", който беше нещо като религия и на БКП, и на ДС?

Много ще съм Ви благодарен ако ми отговорите на въпроса.

imageМакар че не съм сигурен дали коментарите са разрешени тук, във вашия блог, но за всеки случай пускам този свой коментар.

А сега добавям: пускам го и в моя блог. Часът е 8.52 сутринта на 4 август. Който сега провери, ще се увери, че коментарът ми е там. Щото после нищо чудно да изчезне. Аз въпреки уважението ми към г-н Коритаров съвсем не мога да забравя, че той е горд разузнавач на ДС, намирала се десетки години на пряко подчинение на КГБ.

Това все нещо означава - и затова хич не смея да ги подценявам - способни са на всичко "железните орли на Партията"! Това беше нещо като опит за шега. Не му обръщайте особено внимание. Приятен ден на всички - и на г-н Коритаров, разбира се! Дано с въпроса си не му развалих деня...



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!