Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192507
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.07.2009 20:40 - В помощ на личностното самоусъвършенстване на младите
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 643 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageОт днес започвам публикуването на части от разработен от мен Курс лекции по гражданско образование. Доста съм напреднал по разработката на курса, остава ми да отредактирам вече написания текст, както и да внеса някои корекции в предварителния план (структурата) на съдържанието. Предвиждам до края на август да съм напълно готов с разработката на това помагало, след което то може да се запъти към печатницата.

Има голяма нужда от текст, който да бъде в помощ на младите хора, искащи да се самообразоват в тази област, както и на ония, на които им се налага да изучават такива предмети не само в училище, но и в университета (често и без да си дават сметка за това към каква по-точно проблемна област се отнася изучавания материал). Съществуващите помагала са общо взето съвсем негодни да изпълняват ролята си, понеже са написани в един наукообразен и сух стил, изцяло безинтересен за огромната част от обучаващите се.

Днес публикувах само уводната част: Защо “гражданско образование”?. Тия дни ще продължа по-нататък. Някои мои приятели ме посъветваха да не публикувам цялата книга, понеже е много възможно някои преподаватели дори в университетите да се възползват и да "взаимстват" лекционния курс, като го представят за свой. Както, чувам, това вече е станало с моя курс лекции по философия, издаден като книга (ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА), която стана нещо като "манна небесна" за някои некадърни преподаватели, чудещи се с какво да занимават студентите си. Сега им е лесно, но аз лично съм по-загрижен за студентите, за младите хора, а не се плаша толкова от възможните злоупотреби на безчестни преподаватели. Затова ще пренебрегна и тоя път предупрежденията и най-вероятно ще публикувам цялата книга първо в интернет.

Един човек пък ме посъветва да направя така, че оня, които иска да ползва онлайн мои помагала и книги, първо да си плати, а след това да получи достъп до текста и да чете. Тази иновация ми се вижда преждевременна, пък и вредна: свободно намиращите се в интернет текстове според мен са най-добрата реклама за книгите, в които тия текстове са издадени. Затова ще си остана докрай верен на принципа на свободата, която всъщност е най-ценното, с което разполагаме.


Тагове:   духовност,   книги,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!