Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174015
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
25.07.2009 07:10 - Моето пълно разкаяние заради неправилните ми възгледи относно великата историческа рол на другаря Божидар Димитров за разцвета на Родината
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageПолучих тайнствено и смразяващо кръвта писмо, което публикувам тук изцяло. Автор е една другарка, носеща името Nelly; не съм пипнал и думица от писмото й, само дето тук-там натаманих запетайките и пунктуацията, а правописните грешчици оставих за оригиналност и автентичност:

Здравствуйте, товарищ Грънчаров!

Обществена тайна е, че сте съветски възпитаник - а на времето е знайно кои отиваха да следват в СССР! ОСНОВНО НАШИ ДРУГАРИ! Вие бяхте едни от тях за съжеление - факт.

Колко сте професор имам пълните основания да се съмнявам, гледайки езика Ви на изразяване - много, ама много сте злъчен, и ако така създавате произведенията си, имам пълното основание да не им вярвам по съдържанието на написаното в тях.

По повод статията Ви: приемам факта да изкажете мнението си, но не приемам заплахите, които многократно отправяте към ББ. Това е наказуемо и моля да се вразумите самия Вие - просто не Ви отива на физиономията и положението, което все пак притежавате, благодарение на народната търпимост към такива като Вас, предвид житейската Ви история.

Като публични изяви познавам и двама Ви. За разлика от Вас Божидар Димитров е успял да се реализира в обществения живот на страната, може би с КГБ помощ, но защо Вие не се реализирахте след като такава имахте и самият Вие? И тук идва въпросът: Кой, колко и как е бил разработван в ДС? Май на Вас е обръщано по-малко внимание, предвид "медийните Ви изяви"?

imageЗнайно е също така какви и кои са и СДС - кога и как са се създали - на 17.12.1989 година, със съдействието на Андрей Луканов и внимателно обгрижвани от БКП/БСП до днес. Това е реалността господине в България! Така че поспрете се да ни ги рекламирате - стилът Ви започва да прилича на гротеска. Съвземете се от интелектуалната дупка, в която очевидно сте изпаднал, достигнете отново "професорското си ниво" и давайте напред като "учен", или престанете да вменявате недоказана и несъществуваща вина за Б.Димитров, което също е наказателен акт.

В момента (предвид тежката за страната ситуация) ако ще говорим "кой кой е" мога да Ви предоставя списъци и на олигарсите, и на ДС хората във властта, и на масоните..., но те са само информация известна на обществото ни вече.

Въпросът днес обаче е как обществото ни да спре да се разпада изкуствено и за целите на изброените по-горе, как да се въведат демократични порядки в мисленето на масите сега и тук, как да се опази страната ни от разединение между гражданите по политически и социален признак, как да се гарантира стабилен бюджет - защото световната кризата няма да свърши "утре", а се очакват и големи природни бедствия в близкото бъдеще, така че ако днешното правителство прояви "работарския си дух", който ни заяви, да ги подкрепим адекватно, защото това ще е в интерес на цялото ни общество.

Треперещ от срам и разреван заради справедливостта на толкова правдивите разгромни критики превъзмогнах отчаянието си и успях да напиша следните най-искрени самопризнания:

Таваришч Nelly, благодаря Ви за обстойната и съдържателна критика! Ще гледам под Ваш контрол да се поправя и да изправя грешките си, за да се натаманя и аз най-накрая към правилната линия.

imageСрам ме е като чета изобличенията Ви: да обидя толкова заслужилия човек таваришч Божидар Димитров, който освен че има заслуги в борбата срещу злите сили, срещу империалистическия враг, искащ да разруши нашата прекрасна комунистическа родина, който освен това, че заедно с другите борци на "тихия фронт" на ДС успя да създаде нашата перфектно действаща нынешна демокрация, също така успя да се прослави и като знаменит публицист, гастролиращ по страниците на най-великия български вестник, вестника на таваришч агент Бор "Труд", също така успя да напише редица книги, с които да развие идеологически платформата на славната "Атака", вечна, но тайна съюзница на Партията, на всичкото отгоре да стане и професор, и личен приятел на другаря Черепа, велик съдържател на археологически ценности, открити по българските земи, които, вместо да стоят в Националния исторически музей, са в личната колекция на приятеля на другаря Божидар Димитров.

Наистина ме е срам, че не успях овреме да оценя тия заслуги на другаря Б.Димитров, но сега Ви благодаря, защото тъкмо благодарение на Вашата градивна критика очите ми се отвориха. И разбрах колко много грешки съм допуснал в досегашния си земен живот.

Да, другарко Nelly, аз учих в СССР, но там вместо да стана достоен сътрудник на "тихия фронт" на ДС, както другаря Димитров е станал, се превърнах в долен ренегат, имах дързостта да предам светлите комунистически идеи и да се отдам в костеливите ръце на империалистическата пропаганда на САЩ и Запада, които ми изкривиха дотам съзнанието, че започнах да вярвам в ценностите на буржоазната пропаганда, а именно в ценностите на свободата, личността, човешките права, свободния пазар, достойнството, демокрацията.

Поради което и закономерно дегенерирах дотам, че Партията се отврати от мен, изолира ме съвсем справедливо, наложи ми ред наказания, поради което сега не съм професор (някой Ви е подвел, скъпа другарко Nelly!), никакъв професор не съм, а съм най-скромен учител по философия! Но аз още не съм получил дължимото възмездие. Наистина, за греховете, предателствата и измените, които съм осъществил спрямо винаги правилния курс на Партията, заслужавам да бъда натикан ако не в затвора, то поне в концлагер, където най-справедливо и адекватно на злодеянията и вредите ми ще бъде изобщо да не живея, ами направо да бъда даден на свинете на съедание (изядждане) на грешното ми тяло.

imageНо аз сега, под въздействието на Вашите така силни, правдиви и толкова справедливи думи се разкайвам най-горчиво, моля за прошка и за снизхождение! Надявам се справедливия гняв на другарите Божо Димитров и Бойко Борисов да не ме докара до заслуженото място, до затвора, а те най-великодушно да ми простят. Те са така великодушни, а аз, червеят, не заслужавам пощада, но тъкмо поради това може и да ми простят, за което най-коленопреклонно ги моля и призовавам.

Готов съм оттук-нататък да служа беззаветно на единствено правилната линия на ГЕРБ, славна наследница на всички предишни форми на Великата Партия, да громя враговете на социалистическото отечество, да се възхищавам на героичните бойци на "тихия фронт" на славната ДС, същински железен юмрук на Партията-Майка, които направиха така България днес да благоденства и да се радва на светлото слънце на манипулираната и правилно насочвана демокрация! Сполай Ви, другарко Nelly, за туй, че ми отворихте очите! Вечно ще Ви бъда признателен и благодарен и се надявам един ден да изкупя греховете си, та презряната ми душа да намери поне малко покой ако не на този, то поне на оня свят!



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!