Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174369
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
04.05.2009 21:53 - Текстови записи на лекциите ми за българската народна психология
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 570 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageТия дни една моя читателка и почитателка ми предложи - понеже се била заинтригувала силно от моите лекции, наречени Безпощадни беседи за българската национална идентичност (те са във видеоформат) - да ги превърне в текст, и то ей-така, безкористно, просто да ми услужи, пък и не само на мен, а и на други хора, които съзнават, че писаното слово си има ред безспорни предимства. Разбира се, съгласих се, и не само това, но й заявих, че ще и бъда много задължен.

Днес тя ми изпрати текстовия запис на няколко лекции, и аз сега публикувам първата. Много ми е интересно как възприемате текста, и ако се оцени като полезна тази иновация, ще продължа да ги публикувам, пък един ден, живот и здраве, може и да ги отпечатам като книжка, стига да се убедя, че си заслужава. Лично за мен текстът ми е твърде необходим, понеже е значително по-удобен за ползване от учениците в часовете по гражданско образование. Искам да отбележа, че се наложи тук-там малко да променя текста, та да се изяви по-релефно смисъла. Ето сега и първата част, наречена

Как може да постигнем истината за самите себе си - като общество и нация?

и е запис на видеолекцията, наречена:

Въведение в темата за българска национална идентичност

Приятно четене! Впрочем, вече има възможност за избор: който предпочита да чете, моля, който пък обича да слуша, да заповяда. И ви приканвам да оставяте като коментари забележките си, ако имате такива; ще бъде интересно да направим една дискусия по тия теми. ГРАЖДАНСКИЯТ ДИСКУСИОНЕН КЛУБ може да заседава по тях тях в тия празнични дни, пък макар и виртуално, защо не?!


Тагове:   психология,   морал,   книги,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!