Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2197152
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.04.2009 09:37 - Задължаващо признание и стимул да продължа да работя
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 371 Коментари: 0 Гласове:
0



   

 

imageВ акаунта ми в сайта YouTube ми се обади българинът с никнейм bgingb, живеещ в Обединеното Кралство - и определящ се като ДОБРОВОЛЕЦ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ. В своя си акаунт той е написал следното:

АЗ ГЛАСУВАМ ЗА ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ (ДСБ)

Г-н ИВАН КОСТОВ, БЪЛГАРИЯ ОЧАКВА ВАШЕТО ЗАВРЪЩАНЕ!

Г-н КОСТОВ, БЪЛГАРИЯ ЩЕ ГЛАСУВА ЗА ВАС!

Country: United Kingdom


Този човек явно е слушал мои видеокоментари и тия дни ми писа, като ми каза, че ми е направил рекламно клипче по случай новата ми книга ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА. Аз му благодарих за подкрепата, а ето днес получих следното кратко съобщение от него:

Г-н Грънчаров, здравейте отново и извинявайте че не можах да Ви отговоря веднага.

Аз трябва да Ви благодаря, Господине, за доблестната гражданска позиция, която заемате и за надеждата, която поддържате в мен, а и в много българи извън страната.

Желая Ви успех и винаги можете да разчитате на подкрепата ми.

Поздрави!


Тия немного думи показват какви хора, хора от какъв нравствен мащаб стоят зад партията ДСБ, зад каузата на българската десница. Затова тия думи ги оценявам като силно задължаващо ме признание и особено - стимул да продължа по пътя си. Понеже ми показва, че вървя във вярната посока, а усилията ми биват оценявани като полезни и от други хора.

 

btntype = 1; blog_id = 568; url = "http://aig-humanus.blogspot.com/2009/04/blog-post_5525.html"; svejo_url="http://aig-humanus.blogspot.com/2009/04/blog-post_5525.html"; svejo_title = "Задължаващо признание и стимул да продължа да работя"; svejo_skin = "compact"; svejo_theme = "standard"; svejo_bgcolor = "FFFFFF";

image

 


Тагове:   демокрация,   морал,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!