Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192960
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.03.2009 17:46 - Трябва ли да има "лов на червени вещици" след изборите?
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 869 Коментари: 1 Гласове:
0



 

 

imageСлучайно ми попадна една публикация в блог, която в първия момент ми се видя "екстремистка", ала после вникнах в мотива на написалия я и открих, че човекът твърди тия неща само защото има изострено чувство за справедливост, за законност, за възмездие за престъпленията. Тоест човекът роптае срещу безнаказаността, която доведе дотам наглеците да се разпашат тотално. Зная, че такива призиви могат да се използват против каузата на десницата и на демокрацията, но въпреки това препубликувам същия текст, понеже ми допада безкомпромисния граждански гняв на автора пред безобразията на днешната власт, които е крайно време да бъдат пресечени - включително и чрез натикване на "червените вещици" там, където им е мястото, в затвора. Крайно време е да се случи това: крадливата червено-ченгесарска напаст да си получи най-после заслуженото.

За лова на вещици

Все си мислех, че съм възпитан в хуманизъм, че етичноста и уважението към инакомислещия са ми предадени генетично. Установих, че нищо подобно няма в мен.

imageКато чета за непрекъснатите, не гафове, а престъпления, които вършат управляващите воглаве с ловеца-президент, ме обзема първичен (животински) гняв и ярост. Почвам да и измислям хиляди средновековни начини за наказание. За престъпленията не ми се говори, всеки нормално мислещ човек може да си направи дълъг списък. Спирането на фондовете, изцепката с газта (не можело да искаме компенсации), молбата на Президента руския Патриарх да ни оправи църковната каша, клякането пред Путин за "Южен поток" (което си е нож в гърба на Европа), пълното безхаберие (а може би и участие) пред престъпноста и мафията и още, и още, и...

Затова дотук с хуманността. След изборите трябва да има лов на ВЕЩИЦИ. Никаква мимикрия да не ги спаси комунистите!

Защото не съм правил статистика, но ако поровим, ще се установи, че всички (с малки изключения, за да важи закона), които са в управлението, независимо от коя партия на коалицията са, са били комунисти преди. Затова трябва да си знаят: няма да има милост.

В 98-ма се писахме хуманни, но този път не. И да не ми говорят, че съм реваншист - такъв съм. То на човек му избиват балансите.

(Автор: Михаил Веселинов)

imageАбонирайте се за първия и единствен блогърски вестник! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в немилост!


Тагове:   демокрация,   морал,


Гласувай:
0



1. анонимен - YKQKeGXOslWcrzFhTRe
24.05.2011 14:24
I'm not ealsiy impressed. . . but that's impressing me! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!