Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174380
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.03.2009 17:47 - Чудесно пожелание от приятел за днешния ми рожден ден: "Желая втората половина от живота ти да премине в критика на управляващите десни партии!"
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 1024 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageДнес навършвам 50-години. Истина е: роден съм на 28 март, в далечната 1959 година. Станах тази сутрин и, унесен, тръгнах да чета блогове, когато в един момент, като обърнах внимание на датата, се сетих: днес ми е рожден ден! Така и загрях, че имам юбилей: половин век живот - то пък един живот! Реших нещо да напиша по този повод, и тъкмо да започна, се появи мой приятел в Скайпа, заговорихме се. И малко по малко разговорът ни стана дълъг, моето намерение да пиша в блога нещо за рождения си ден съвсем пропадна. Никнеймът на моя приятел е, разбира се, SOKRAT, той живее и работи сега в Испания, в Барселона :-)

А в края на разговора, вие ще видите това, се яви идеята да го пусна в блога, оказа се, че това е хубав начин за отбелязване на юбилея ми: разговор със скъп приятел, какво по-хубаво от това за отбелязване на един рожден ден?! Попитах го съгласен ли е да го публикувам, той се колебаеше, каза аз да реша. И ето, реших, като запазвам анонимността на приятеля ми, понеже не е дал съгласието си. Заповядайте, вижте за какво си поговорихме - аз съм привърженик на диалозите като начин за философстване - пък поздравления за годишнината ми, и от врагове, и от приятели, може да бъдат оставяни като коментари:

Ангел Грънчаров каза: Здравей! Мина ли ти смяната?
SOKRAT каза: Здравей и от мен, бях малко навън. Смяната ми е до довечера, до 19 часа.
А.Г. каза: Леле, много: а можеш ли малко да си подрямваш?
SOKRAT каза: Понякога... на стола... 24 часа... през ден... двама сме... ти как си?
А.Г. каза: Не е леко. Бива горе-долу, не се оплаквам :) Днес навършвам 50 години и ти си първият човек, с който разговарям тази сутрин! :)
SOKRAT каза: Ако беше леко нямаше да съм тук...
А.Г. каза: Сега ще пиша нещичко в блога по този повод!
SOKRAT каза: Ами честит юбилей! Не винаги се става на 50!
А.Г. каза: Мерси! Да, половин век!
SOKRAT каза: Почти половината от живота ти вече е минал!
А.Г. каза: А, "почти" казваш :-)
SOKRAT каза: Ами да! Не искам да се меся в Божиите работи, но нека ми прости за това.
А.Г. каза: Не знам, чудя се, не мога да проумея как хвръкнаха толкова години, не усетих изобщо: до вчера се мислех за млад; то душата, впрочем, не старее...
SOKRAT каза: Казвам почти, защото още не си достигнал половината(wait)
А.Г. каза: Дано не те се сега разсейвам и да ти преча на работата.
SOKRAT каза: Чака те още много борба. Не се притеснявай, ако имаш работа върши си я.
А.Г. каза: Разбрах, да, добре звучи иначе, но какво да се прави: две-трети от средно продължителния живот минаха, остава последната, най-лошата третина :-( Нямам бърза работа.
SOKRAT каза: Не така бе човек, още не си, или почти си на половината...
А.Г. каза: Това е горчивата истина.
SOKRAT каза: Много си зле с аритметиката.
А.Г. каза: Верно е, сметките се ги бъркам :-)
SOKRAT каза: Да си жив и здрав, приятелю!
А.Г. каза: Пък знае ли човек, то животът се мери иначе, та нищо чудно и да си прав, дай Боже!
SOKRAT каза: И да продължаваш да бъркаш, но сметките на комунягите!
А.Г. каза: Благодаря, приятелю, и ти бъди жив и здрав!
SOKRAT каза: Аз на 25 бях на контролен преглед. Всичко е ОК!
А.Г. каза: Слава Богу!
SOKRAT каза: Докторът обаче разтревожен ми каза, че с 1 бъбрек не може да се живее повече от 150 г. Там ми е проблема и аз се замислих. Следващия преглед е м.юли...
А.Г. каза: Това е моята, това е нашата битка, с тия комуняги, които теб прогониха да се скиташ немил-недраг по чужбина, а пък на мен ми съсипаха най-хубавите години от живота, проклети да са!
SOKRAT каза: Няколко поколения пострадаха, но няма да се предаваме. Други пък не са имали и тази привилегия да стареят и да се борят
А.Г. каза: Леле, с един бъбрек значи само до 150 години може да се живее?! Ами аз като още съм с два (да чукна на дърво), току-виж съм стигнал 300 :-)
SOKRAT каза: Доктора ми каза, че на нас, българите, 2 бъбрека са ни много. :-) И затова ми махнаха единия.
А.Г. каза: Да, въпреки всичко живяхме в интензивно време, в което се проверява кой колко струва като личност; за жалост мнозина не издържаха и се прекършиха, бяха сломени... Испанец ли е докторът?!
SOKRAT каза: Ако преценят, че и този ми е много, може и него да ми махнат. Да, тук ме лекуват испанци.
А.Г. каза: Сакън!
SOKRAT каза: Досега не съм дал дори 1 цент за лечение. И все по телефона ми се обаждат и ми определят визитите. както и за самата операция. Вече започнах да си възстановявам тренировките.
А.Г. каза: Това, че не си дал 1 цент за лечение показава само предимствата на социалистическото българско здравеопазване над кралско-капиталистическото, каквото е в Испания! (rofl)
SOKRAT каза: Да, този капитализъм гние и мирише на "Кристиян дьор" :-) Загниващия капитализъм. Ако си бях в България може би нямаше да оцелея и сега нямаше да се познаваме.
А.Г. каза: Дето едно време, още като студенти, си викахме: "Мама му стара, казват ни, че капитализмът все старее и гние, гние, гние, а той, проклетникът, като мушмулите, става все по-сладък, каква е тази работа?!"
SOKRAT каза: Да, така е.
А.Г. каза: Почти е било сигурно, че вече си щял да си жертва на българскато здравеопазване. Тук залагаме само на Бога и Нему благодарим за здравето си, да те пази Бог да не попадаш тук на лекар!
SOKRAT каза: Те затова ни държаха в лагер, сакън да не видим как живеят комшиите
А.Г. каза: Да, като в зандан, страната опасана с телени мрежи и вардена с кучета и с автомати.
SOKRAT каза: Знаеш ли, че онзи път веднага изтриха моята статия от Свежо. Не просъществува дори 10 мин.
А.Г. каза: Как така да са я изтрили, кой я е изтрил?!
imageSOKRAT каза: Не зная.
А.Г. каза: По тази логика моите статии също ги трият, ама аз не съм проверявал за това.
SOKRAT каза: Ти я качи и аз я видях, след по-малко от 5 мин. вече я нямаше. Ами бунтарите са като черните овце.
А.Г. каза: Аз имам доста неприятели, така че някой може и да се грижи за това да маха публикациите от блога, хич няма да се учудя.
SOKRAT каза: Сигурно собствениците на Свежо-то. Нямам представа. И бяха качили някакви скучни материали светска хроника.
А.Г. каза: Едно от момчетата в Свежо ми беше симпатизант, той ми помогна да си туря бутон за Свежо, ала знам ли, може и него да са го придумали и да са го убедили колко вреден човек съм. Медийната диктатура на олигархията пълзи вече и в интернет и все повече стеснява пространството на свободата.
SOKRAT каза: Слушай човече, аз вече ти написах да вземеш да си купиш някой и друг вестник и телевизия, с парите от КГБ, но ти не ме слушаш! :-) Хак да ти е и на теб и на мен! Ако си имаше една-две телевизийки, как спокойно щяхме да си пропагандираме...
А.Г. каза: :-)
SOKRAT каза: Да, така ще я кръстим.
А.Г. каза: Така е, ама ти не знаеш, че аз съм голям скъперник, парите от КГБ съм ги набутал в един дюшег, и върху тях спя, на топличко, а да ги харча не смея! :-)
SOKRAT каза: Лошо правиш, може да ги докопат мишките! По-добре в "Буркан банк" ги тури!
А.Г. каза: Напръскал съм ги с миша отрова, няма страшно!
SOKRAT каза: Ще ти пратя хубави капачки от Испания!
А.Г. каза: И се правя на беден даскал, иначе съм доста богат човек, и всичките си пари ги имам директно от КГБ за моите неоценими услуги към тяхната кауза! :-)
SOKRAT каза: Не си практичен, ама нейсе. Ти затова си патиш. Даскале, даскале...
А.Г. каза: Не, доказано непрактичен съм: другите ченгета от КГБ и ДС какви чудесии направиха, докъде излетяха и как се извисиха като ракети, а аз, горкият, си стоя все най-долу. Не бе, за съм свръхобучено ченге, какъв ти даскал съм аз?! :-)
SOKRAT каза: Ами вземи се поочовечи малко.
А.Г. каза: Не мога, роден съм със страшен недъг: честен съм! Тоест: наивник съм...
SOKRAT каза: Е, виж вземи поука от твоя приятел, влечугото. Който следи само твоя блог. Много си му скъп.
А.Г. каза: Да бе, тоя що така се е лепнал за мен, толкова ли няма други дразнители за него?!
SOKRAT каза: Не зная, но в неговия блог е отбелязал, че следи само твоя блог. Много те обича. :-) Че и мен покрай теб. Защо ли ми трябваше да се захващам с теб?! Ще те оставя да си пишеш спокойно.
А.Г. каза: Преди време (казвам самата истина, не съм се още побъркал!) някакъв ми се представи в Скайпа, беше много любезен, води дълъг разговор, каза, че бил антикомунист, ама от истинските, не от лъжливите, и бавно почна да ме убеждава колко съм прав за всичко, но само дето съм имал една грешчица. Нея ако я поправя, щял съм бил много да постигна. И тя лесно се поправяла, а като я поправя щял съм бил да бъда оценен най-високо от човечеството. Знаеш ли какво трябвало само да направя за да стана "човек"? Сещаш ли се?
SOKRAT каза: Да почнеш да пишеш против Костов.
А.Г. каза: Позна: да прокълна Костов и акциите ми щели да излетят в небесата! Бъди си какъвто щеш, десен, ултрадесен, няма проблеми: само Костов почни да кълнеш и ще просперираш!
SOKRAT каза: Е, видя ли?! Време е да се поправиш. Така и така нямаш келепир от Костов.
А.Г. каза: Ама аз, нали съм си идиот, му рекох, че няма да стане.
SOKRAT каза: хахахахаха
А.Г. каза: Всички ми мислят за побъркан от някаква тъпа необяснима любов към тоя Костов.
SOKRAT каза: Вместо да поумняваш с годините, ти се вкоравяваш. :-)
А.Г. каза: Даже Иван Бедров ме намрази сякаш. А знаеш ли какво, ще го кажа само на теб, щото си ми приятел: аз изобщо не обичам Костов, мразя го даже в действителност!
SOKRAT каза: Знаеш ли че в коментарите след статия в Свежо за дебата м/у СерГей и ББ, може би 90% от коментарите са за Костов.
А.Г. каза: Не мога да го понасям тоя Костов вече, ама го подкрепям, щото, независимо че не мога да го гледам, е прав, мръсникът му с мръсник, и е кадърен, и може да оправи нещата само той, за жалост, друг няма!
SOKRAT каза: На мен също не ми харесват някои неща, но е капацитет.
А.Г. каза: Той е мислещ човек и политик, ето това е нещото, заради което подкрепям Костов. Когато срещна по-добър от Костов, ще го изоставя и ще се ориентирам към новия.
SOKRAT каза: Мислил съм си понякога, че ако се беше коалирал с царя преди време, щеше да промени нещата и да докара до монархия и Симо намаше да става премиер. Не съм сигурен обаче за това. Аз очаквах тогава точно това да стане и това очакваха хората.
А.Г. каза: И аз много съм мислил по този въпрос, но от сегашна перспектива се оказва, че гадният Костов е надушил нещата още тогава: Симо Ментата сега вече се видя какъв е, подлога на ДС: как тогава с такъв да се коалираш?! Та те му дърпаха конците в тия 8 години, а и преди са му ги дърпали: виж го колко е унизен тоя Симеон, разкатаха му майката ченгетата!
SOKRAT каза: Да бе, но ако беше попаднал под влиянието на Костов, може би щеше да е друго.
А.Г. каза: Не Костов натика Симеон на дружба с комунистите, напротив, комунистите и ДС извикаха Симеон, щото той беше техният последен, но най-силен коз срещу това Костов да не вземе втори мандат. Без Симеон Костов щеше още да е премиер на България, представяш ли си какъв кошмар щеше да е това за таварищите?!
SOKRAT каза: Може би ако беше чел Карнеги, Костов щеше да е друг.
А.Г. каза: Не може човек да дружи със змия, която е турил на топло в пазвата си: все някога ще го ухапе и то смъртоносно.
SOKRAT каза: Той не може да флиртува с народа. Виж Б.Б. как омайва населението.
А.Г. каза: Тоест не му се удава да лъже искаш да кажеш.
SOKRAT каза: Чел ли си Карнеги?
А.Г. каза: Това е един голям проблем на Костов, наистина: горкият, не умее да лъже, какъв карденален недостатък!? Прав си. Кардинален. Не, не съм го чел.
SOKRAT каза: Д.Карнеги казва: ако искаш да вадиш мед - не ритай кошера. Разбрах че не си, защото и ти не спазваш неговите принципи.
А.Г. каза: Карнеги му е лесно да говори за кошери, а с комунистически змийски гнезда имал ли си е работа?!
SOKRAT каза: Потърси книгата му "Как да печелим приятели и да влияем на хората".
А.Г. каза: Ударихме го на политика, за жалост...
SOKRAT каза: Чете се книгата му за 1 час.
А.Г. каза: Непременно ще я потърся: още днес ще се поразходя из книжарниците.
SOKRAT каза: Ако не я намериш, ще ти я изпратя.
А.Г. каза: И ще си направя подарък по случай 50-тата година една книга: на Карнеги :-)
SOKRAT каза: Затова имаш толкова врагове. На народа му е хубаво да го лъжат.
А.Г. каза: Май е време да взема с помощта на Карнеги да си понамаля враговете, прав си. Барем през втората половина от живота да имам по-малко врагове :-)
imageSOKRAT каза: Но и да не лъжеш пак можеш да имаш успехи.
А.Г. каза: Май наистина си прав, нещо съм го ударил през просото: даже "партийни другари" като Радан Кънев и прочее ме мразят, та не могат да ме гледат: дразня всички, не знам защо.
SOKRAT каза: Ако не я намериш, ще ти я изпратя. Ами аз мога да ти кажа.
А.Г. каза: Не че съм от ДСБ де, отвсякъде съм гонен и навсякъде съм неприет :-(
SOKRAT каза: Ти използваш много епитети. Не трябва чак толкова директно да ги обиждаш. Виж Иво как фино с тънък хумор си служи. Това повече се харсва.
А.Г. каза: Иво Инджев също ми каза за тази моя грешка, която изпъква особено много в книгата ми СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ, която му подарих
SOKRAT каза: С леки загадки. Аз вчера малко в твой стил те защитих, за да не се различаваме, но трябва с малко по-хитър похват. Предния преди мен го направи по-фино. Но в такъв случай ти оставаше съвсем сам. Ако и аз така фино го бях направил.
А.Г. каза: Не ме бива мен да бъда дипломат и да дразня масовите емоции. Пък и нямам политически или други амбиции.
SOKRAT каза: Бенджамин Франклин е бил голям дипломат, също и Линкълн.
А.Г. каза: Аз съм си просто човек, та е нормално да имам доста кусури; нека политиците да се мазнят, аз ще си бъда себе си, пък и успех не ми трябва: животът ми мина вече.
SOKRAT каза: Виж какво, Ачо, ти си длъжен да си промениш тона, защото си публична личност. Ако продължаваш да пишеш повече полза ще донесеш ако си малко по-деликатен. А.Г. каза: Там ми е на мен проблемът, прав си: но аз няма да се променя, та да бъда приет, по-скоро съм готов главата си да счупя, ала да помогна да се промени нещо около мен. Органически не понасям конформизма, това си е мой отдавнашен недъг.
SOKRAT каза: Иначе се самоизолирваш. Ти си философ. И трябва да действаш като такъв.
А.Г. каза: Философите винаги са самотни: нали знаеш съдбата на Сократ? Ако ме постигне неговата съдба, няма да има по-голяма похвала за мен като човек и философ.
SOKRAT каза: Прости ми за непоисканите съвети, но го правя, защото те смятам, че си ми приятел и ще ме разбереш. Прочети Карнеги и след това ще говорим. За мен най важните книги в живота ми са Библията и "Как да печелим приятели..."
А.Г. каза: Не, много съм ти благодарен, сигурно си прав, за мен тия неща са ценни, но има нещо друго: човек на моите години не може да се промени. Ако можех да съм какъвто искаш да бъда, аз отдавна нямаше да съм себе си и даже с теб нямаше и да се познаваме :-)
SOKRAT каза: Да, прав си че не може да се промени, но по характер.
А.Г. каза: Характерът се мени, но до време.
SOKRAT каза: Ти си емоционален, виждам го, но тук се касае за поведение и правила.
А.Г. каза: На моите години вече няма как да се промени: пръчката се извива докато е млада.
SOKRAT каза: Помисли по този въпрос, не че искам да те поучавам, а защото те обичам като брат. И ти желая най-доброто. Ти си най-ценното ми откритие.
А.Г. каза: Ще помисля, благодаря! Непременно сериозно ще помисля, щото ти имам доверие като на себе си!
SOKRAT каза: И за мен си на много високо стъпало.
А.Г. каза: Ти за мен също стана тъкмо като брат и дори повече от това!
SOKRAT каза: Аз виждам нещата отстрани.
А.Г. каза: Точно затова за мен е така ценно твоето виждане на нещата.
SOKRAT каза: Не е необходимо да изтъквам, че си умен и ще можеш да промениш малко стила си, да не раздаваш толкова обидни квалификации.
SOKRAT каза: Мен например малко ме подразни това твое обръщение "дремльовци".
А.Г. каза: Знаеш ли, щях да пиша нещо за своята 50-годишнина, но се заговорихме, сега ми хрумва: искаш ли да го пусна тоя наш разговор вместо онова, което щях да пиша? Мисля, че един диалог между приятели по случай половинвековния юбилей на единия от тях е най-хубавото възможно представяне!
SOKRAT каза: Зная, че не се отнася за мен, но все пак един ерудиран философ не бива според мен да си създава врагове за нищо.
А.Г. каза: Може да се пусне ако разрешаваш целият без почти никаква цензура. Ще помислая много сериозно върху думите ти, обещавам!
SOKRAT каза: Аз смятам, че е много лично, но ти ако прецениш - не зная какво да ти кажа.
А.Г. каза: Та в резултат през втората година от живота си белким постигна нещичко! :-)
SOKRAT каза: Помисли преди да го пуснеш, не бива според мен чак толкова да си разголваш душата. Защото могат да нахълтат с неподковани ботуши.
А.Г. каза: Не, ти кажи, аз ще го подготвя, ще ти го покажа да го видиш как изглежда и да преценим дали си струва да се публикува. Според мен е превъзходен и поучителен разговор...
SOKRAT каза: Много има да си патиш, философе! Май ти обърках сметките с моите поучения.
А.Г. каза: Не, не си. Чудя се дали да го пуснем този разговор.
SOKRAT каза: Просто ми е малко неудобно че си го позволих с теб - философа.
А.Г. каза: Какво като съм философ, по-важното е че сме приятели.
SOKRAT каза: Да, и аз така смятам.
А.Г. каза: Нали знаеш какво писал Аристотел: "Платон ми е приятел, но истината ми е по-скъпа!" Така че ти благодаря че ми каза истината.
SOKRAT каза: Е, точно това не ми е известно.
А.Г. каза: Това са негови знаменити думи.
SOKRAT каза: Да, спомних си го.
А.Г. каза: Платон е учителят на Аристотел, както и Сократ е учител на Платон.
imageSOKRAT каза: Но аз, знаеш, че не боравя с такива категории. И някои неща просто съм ги забравил. Да, разбирам. Моята специалност е далеч от философията.
А.Г. каза: Аз пък само с философията си живея вече.
SOKRAT каза: Аз харесвам философите. Чудесно си "поговорихме". Желая ти втората половина от живота ти да премине в критика на управляващите десни партии!
А.Г. каза: Дето казва една моя отдавнашна приятелка, моя състудентка, Иванка Райнова се казва; като я срещнах веднъж, и я попитах какво прави, тя отвърна: "Знаеш какво правя, Ангеле, разговарям си с мъртъвци, с духовете на мъртъвци!" Тя имаше предвид че като историк на философията си чете (разговаря) с духовете на философите. Бащата на Иванка се казва Богомил Райнов, ала тя е чудесен човек, същински философ.
SOKRAT каза: Ето че научих нещо, тези неща просто няма как да ги зная.
А.Г. каза: Да, мерси за разговора, нямаш се представа колко ми беше приятно: като разговор с истински приятел!
SOKRAT каза: "Всеки с нещо ме превъзхожда и аз мога да се поуча от него" (Емерсън)
А.Г. каза: И още нещо да ти кажа, от Платон. За завършек на този прекрасен разговор.
SOKRAT каза: Чудесно, давай!
А.Г. каза: (аз май вече взех да пиша все едно за "историята" и за "човечеството" (rofl))
SOKRAT каза: Това е чудесно.
А.Г. каза: Увличам се, човешко е, емоционален съм.
SOKRAT каза: Но си честен и това е най-важното в случая.
А.Г. каза: Та Божественият Платон, както го наричат, е казал нещо, което още не се разбира, а са минали хиляди години. Нещо велико. Казал е (то е цяла теория, ала ще ти кажа есенцията, същността) че приятелството стои по-високо от любовта. И то приятелството между мъже.
SOKRAT каза: И аз така смятам. Жената винаги може да ти стане враг.
А.Г. каза: Според него жените не са способни на приятелство, щото то е чисто душевна връзка, а пък жената е преди всичко тяло.
SOKRAT каза: Така е.
А.Г. каза: Поради което ако има приятелство мужду тях то деградира неизбежно до любов, докато между мъжете е възможно истинско приятелство, което стои по-високо от любовта.
SOKRAT каза: Мъжката компания си има специфична "миризма". Наистина тази тема е неизчерпаема. Как се чувстваш на 50?
А.Г. каза: Чисто душевна и духовна връзка между мъже е истинското приятелство, то е специфична духовна любов, а пък "любовниците" (приятелите) дори могат да стигнат дотам, че от тяхната връзка да се родят "деца", това са идеите, истините. Да, приятелю, от любовта между мъже, истински приятели, се ражда безсмъртно поколение, идеите (истините) са децата на мъжете.
SOKRAT каза: Силно казано.
А.Г. каза: И тия неща не Сократ-Платон не били разбрани още тогава, Сократ го осъдили на смърт, щото сметнали, че с такива думи (да учи младите мъже как да "раждат" истини!) бил развращавал младежта.
SOKRAT каза: И вярно при това. Колко жалко е да те съдят слабомислещи.
А.Г. каза: И аз като кажа на моята жена: родих си още едно "дете", ето, излезе още една моя книга, тя крещи бясна: "Мръснико, ще раждаш, а, как не те е срам, виж другите мъже какво правят, а ти с туй раждане си станал за смях?! Много плодовит си бил бе?!"
SOKRAT каза: Затова и софизмът е бил толкова разпространен по онези времена.
А.Г. каза: "Дъррт развратник такъв, ще ми ражда той?!" - ето, и тази сутрин ми рече това :-)
SOKRAT каза: Защото не са могли да разсъждават. Ех, че ме разсмя от сърце! :-)
А.Г. каза: :-)
SOKRAT каза: Благодаря ти! За красивите мигове, които ми подари. На рождения си ден.
А.Г. каза: Лек ден и лека работа, любими приятелю!
SOKRAT каза: Сполай ти, философе!
А.Г. каза: Все едно бяхме почти заедно, поговорихме си хубаво и със смисъл
SOKRAT каза: Бъди здрав!
А.Г. каза: Благодаря ти за всичко и за това че ми се откри от тази далечна Испания! И ти бъди здрав!
SOKRAT каза: Днес трябва да празнуваш със семейството си. И никакво писане. Дали ще можеш? :-) Лек и спокоен ден!!!
А.Г. каза: Мерси, чао!

imageТърсете по книжарниците новата книга на философа Ангел Грънчаров ИЗВОРИТЕ НА ЖИВОТА: вечното в класическата и модерната философия, изд. ИЗТОК-ЗАПАД, февр. 2009 г., 520 стр.

[Прочети >]


Тагове:   демокрация,   морал,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!