Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2196017
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.02.2009 22:34 - Откъде Б.Борисов взе така прочулата се фраза за "човешкия материал"? Може би от моята книга - или пък от този блог?!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageПолучих едно писмо, което силно ме развълнува: какво да крия, вълнуващо е когато човек разбере, че трудът му не е отишъл напразно, че това, което е искал да предаде на хората, е стигнало не само до съзнанията, но и до сърцата им! Но не за това привеждам писмото, а за нещо, което се подхвърля в неговия край, и по повод на което съм формулирал заглавието на този постинг. Ето и самото писмо, което е изключително много важно за мен:

Здравейте, г-н Грънчаров!

Добра е идеята за Граждански дискусионен клуб. Следя всичко написано до сега по темата. Много ми е трудно, че трябва да Ви разочаровам, но и аз не мога да дойда. Но като Карина при удобен момент ще ви поканя в моя град - ще Ви свържа с нашите десни партии и ще осъществим сбирката.

А сега извън темата. Прочетох книгата (СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ: кратка психологическа история на съвременна България). Много ми хареса. В нея открих описани чувства, които са и мои. Чувствам се горда, че Вашата преценка за целия наш преход е и моя преценка. Всичко е много точно. Книгата Ви е достойна да се учи в училище. На моменти пишете с толкова тънък хумор, че човек от сърце да се посмее, а на моменти тежи от толкова много болка, че му идва и да си поплаче.

Имам един призив към блогърите - за Бога, прочетете тази прекрасна книга - "Страстите и бесовете български" на Ангел Грънчаров! Ще ви допадне. Много.

Сега моята екземпляр започна да обикаля града ми. Ще я прочетат много хора. А колкото до останалите книги знам как да си ги набавя - поръчала съм ги на няколко книжарници и те ми обещаха да ги доставят. (Знам, че и те ще ми допаднат и не само това, а и ще ми харесат много! Чакам с нетърпение излизането на "Изворите на живота".)

Благодаря Ви, г-н Грънчаров! И не спирайте да пишете. Имаме нужда от Вашето така правдиво, емоционално и красиво слово!

Ана Грег

И още нещо: защо ли си мисля, че Бойко Борисов е чел книгата Ви? Сещате ли се защо си мисля така? Ами изкопирал е една Ваша мисъл, която разбуни и управляващи и медии, та даже и заспалото ни общество!

imageЗа какво става дума ли? Ами едно от есетата, от които се състои книгата, се нарича "Цяло чудо е, че с толкова лош човешки материал Костов успя да направи нещо добро и за България" (виж ТУК). Много е възможно Б.Борисов да е използвал този израз, като го е взел от книгата ми, защото изразът "човешки материал" не е толкова често използван, той е все пак философски израз, аз лично съм го употребявал и в други свои книги.

А че Б.Б. чете мои статии в блога съм го уловил отдавна; когато написах статията Начало на путинизацията на България, ден-два след това чух Б.Б. при Бареков или Коритаров да употребява точно този израз "путинизация". Тогава този израз съвсем не беше популярен. Така че нищо чудно Б.Б. да е чел не само моята книга, ами дори и блога ми.

Съвсем правилно постъпва Бойко Борисов: когато политиците почнат да се вслушват в това, което говорят или пишат философите, едва тогава те ще започнат да се държат по-разумно. И едва тогава ще потръгнат работите в държавата. Не съм го казал това аз, а великият Платон...

Вижте и чуйте най-новото в първия български видеоблог: Angel.G-TV - видеоблогът на Ангел Грънчаров. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!


Тагове:   Моята,   блог,   може,   материал,   Откъде,   фраза,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!