Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2192679
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1120
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.02.2009 17:15 - Писмото на Д.Аврамов до мен: по повод моя реакция на писано от него по случая "Юруков-Бареков"
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageЗдравей Ангеле,

За много години! Казвам "за много" защото съм те виждал за последно преди доста време. Повод за имейл-а ми е твой блог пост, в който пишеш обидни неща за мен по повод на нещо, което съм написал в блога си за обвинения на Пламен Юруков срещу Николай Бареков.

Прости ми, но намирам написаното от теб за неоправдана и непредизвикана простащина, изречена от човек, който уважавам и никога не съм атакувал или обиждал по никакъв начин. Няма да си позволя да коментирам конкретни неща от написаното от теб, нито да ти отвръщам в блога си, защото си е твое право да си пишеш каквото прецениш, а изречените обиди остават на твоята собствена съвест.

Написаното от мен, не е защита на Николай Бареков, а нещо, което бих написал за всеки известен и уважаван журналист, ако съм убеден, че в конкретния случай заслужава подкрепа. Моля да имаш пред вид че нито аз, нито ти преценяваме кои са уважавани журналисти и кои - не. Това е работа на медиите, в които те работят - и на публиката им.

Ако ти Ангел Грънчаров например, като един интелигентен човек с позиция, когото уважавам, можеше да изразяваш вижданията си с аргументи, без да обиждаш хората и да им раздаваш квалификации, вероятно влиянието ти в обществото би било далеч по-сериозно.

Запазвам уважението си към теб като приемам, че всеки човек с позиция има право на грешки! Надявам се, че емоциите ти и агресията, която влагаш в текстовете ти се дължат не на омраза, а на чувство за справедливост. Понеже си десен човек по убеждения, ти припомням, че нямаме право да съдим другите хора и да им лепим етикети. Иначе те ти отвръщат със същото.

Иначе и аз като теб съм свободен човек, който няма шефове, в това число и партийни - и казвам винаги това, което мисля. Нещо, за което уважавам и теб.

Поздрави, Димитър Аврамов

(Забележка: Получих разрешение от Д.Аврамов да публикувам писмото му и го правя веднага. А моят отговор на това писмо вече ви е известен: Моето извинение към Д.Аврамов с един въпрос: а има ли изобщо всеобщо уважаван български журналист?!)

imageАбонирайте се за първия и единствен блогърски вестник! Подкрепете свободната мисъл и свободното слово в България тъкмо когато те са в немилост!


Тагове:   моя,   мен,   Него,   Юруков,   реакция,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!